|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hellboy1337 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 09-September-2009 kl. 14:48 |
Hej... Jeg har tilsluttet min DVD via scart til tv'et (ingang 2), men får kun lyd - intet billed. I indstillingerne kan jeg vælge component men ikke scart...... Kan man kun tilslutte en DVD til 5090H via component??? Eller hvad gør jeg galt??? Mvh Brian |
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Måske er output'et på din DVD-afspiller indstillet til RGB? SCART input 2 kan kun køre composite eller S-Video over SCART.
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Mener man skal ind og fortælle skærmen hvor den skal hente lyden fra.. du må ind i opsætningen på den specifikke indgang og se om den tager både billed og lyd via scart eller kun billed eller lyd. ka sgutte helt huske det... du må jo helst ikke køre scart, hdmi er jo bedre
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
hellboy1337 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Ved jeg godt, men min dvd afspiller er desværre af en dato hvor HDMI ikke var opfundet
Brian |
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
Prøv i SCART1 - det input virker med RGB - om ikke andet bare for at udelukke RGB-tesen.
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Ikke fordi jeg skal lokke dig unødigt i uføre, men jeg har en "billig" kvalitetsdvdafspiller til salg her med hdmi, og den ryger alt for billigt hvis du spørger mig.. med mindre der er andre interesserede |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |