|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() Sendt: 04-August-2009 kl. 00:41 |
Først et billede af det gamle 42" 9731d
![]() Og så kom mit Philips 47" 9664h i dag ![]() ![]() ![]() Nu mangler jeg lige nogle nye højtalere til stuen, så spiller det hele igen. Mangler lige at lægge kabler i bakke og den slags småting. Selvom det nye tv er større, så virker det meget mindre og mere "let" end det gamle, der virkede meget markant pga den tykke ramme. Det er virkeligt en verden til forskel og en fornøjelse at se på. Nu skal det lige kalibreres en af dagene. Redigeret af bibihest - 04-August-2009 kl. 00:43 |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Slet ingen der kan li' mit nye setup?
![]() Leder stadig efter nogle brugbare højtalere der passer ind. |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Jeg kan bedst lide Hestens tiger
![]() Tillykke med dit nye TV. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jo for pokker! Det er fantastisk som den tynde skærm bare ser bedre ud. Det hele virker mere enkelt. Selv tigeren ser fornøjet ud. |
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hej Kan du ikke lige give nogle review tilbagemeldinger af 9664'eren. Selvsamme TV i samme størrelse kunne være en mulighed for mig. Hvor købte du, til hvilken pris? /Jens |
|
![]() |
|
![]() |
Helt enig, det ser også 100 gange bedre ud her i stuen nu. Det gamle var meget mere markant og selvom det ikke var for stort, så virker det nye meget mindre og passer meget bedre ind ![]() Tigeren (Lotte) glæder sig også hehe Redigeret af bibihest - 04-August-2009 kl. 20:19 |
|
![]() |
|
![]() |
Skal nok skrive lidt om det om nogle dage. Vil lige have leget med det og finde gode og dårlige ting, men har bestemt ikke fortrudt indtil nu, tværtimod. Købte mit til 17k i Expert. Det kan fåes billigere i Easyshopping, men valgte IKKE at støtte den butik, for jeg har endnu aldrig oplevet service hos dem. |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg haft lidt tid til at lege med kalibrering. Øver mig stadig på det, så det er næppe perfekt, men meget bedre end tidligere.
Havde lidt problemer med at få gamma korrekt, så det må jeg nok kigge på igen senere og se om jeg kan forbedre. Out of the box havde tv'et ALT for meget blå og var ALT for lys. Temperaturen lå på over 10000k, så det var ikke for godt. Her et par billeder af resultatet målt i HCFR Temperatur 6500k Lysstyrke ender på 120cd/m^2 Gamma RGB Jeg håber jeg får lidt tid til at skrive et lille review af tv'et hvor jeg også har fået testet input lag. |
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Kunne du ikke poste dine nye settings, please. Hvad bruger du af måleudstyr? Mvh |
|
![]() |
|
llr dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Jeg ville egentlig også gerne bede om indstillingerne (hvis de da ikke er hemmelige?). Har lige købt det selv samme tv, og har lidt svært med at finde en god kombination af de forskellige settings... /LLR
|
|
![]() |
|
![]() |
Havde ikke lige set der var blevet skrevet heri.
73 - Kontrast 53 - Lys 53 - Farve Farvetone sædvanlig 111 - Rød 85 - Grøn 47 - Blå 8 - Rød blacklevel 9 - Grøn blacklevel Perfect Pixel HD - alt off bortset fra mpeg forbedring Støjreduction - off Lys sencor - off Det er hvad jeg bruger Redigeret af bibihest - 10-September-2009 kl. 19:44 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
Man må sige at det er en del flottere end det gamle. Det er helt sikkert en flot bio du har fået dig. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |