recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FiFa 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFiFa 10

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-November-2005
Sted: Aarhus, Denmark
Status: Offline
Point: 574
Direkte link til dette indlæg Emne: FiFa 10
    Sendt: 09-September-2009 kl. 16:14
Så er Fifa 10 forudbestilt på ShopTo.net...jeg glæder mig..
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 16:24

Er også meget spændt på det når det kommer. Jeg går dog nok ned i EBGames og trader Fifa 09 (som traditionen foreskriver) samtidigt - har ikke rigtigt noget at bruge det til bagefter alligevel.

Var meget spændt på hvad deres 360-graders drible system går ud på, men efter at have set en video på xboxlife.dk idag, så er jeg da noget skuffet. Dog ikke over resten af spillet, der er stadig masser af godter i. Glæder mig specielt til træningsmode samt set-pieces træning/opsætning.

Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 16:31
hvad plejer at være bytteprisen? fordi den koster ca. 330 kr. med forsendelse og jeg regner med at sælge den anden å QXL.
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 17:21
Omkring 100kr tror jeg de gav sidste år. Ikke så meget værd, når det nye kommet.
Så det er stadig ca 100 kr mere end dine 330 kr og uden at medregne dit evt. salg.
Men har et gavekort jeg skal have brugt anyway, og vil egentligt gerne støtte butikken. Utroligt flinke ekspedienter, har altid været hjælpsomme. Så har ikke noget imod at give lidt ekstra.
Til top
Mestah Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 20:04
Hos EBgames/Gamestop koster FIFA 10 199,-  (XBOX360 og PS3) hvis du afleverer 2 spil, om det er et godt tilbud afhænger af hvad du synes de spil du afleverer er værd.
Til top
Gelardi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 20:11
ok, jeg tror jeg får mere end de 100 kr. for fifa 09....jeg har i hvert fald god erfaring med qxl...
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000
SONY PS3 500 GB
PANASONIC DMP-BDT310
iPhone 5+5s16+32 GB
iMac 27"
iPad4,32GB3G,white
iPad Air 64GB3G,white
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 08:59
I må lige mede tilbage, om I synes den danske data er vurderet korrekt.

Men jeg glæder mig også til at prøve Fifa 10.
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 14:18

Jeg tror at det er ligegyldigt hvor godt det fungerer med dribblesystemet saa er det som regel bedst ikke at lave for mange driblinger, men goere det enkelt.

Er der nogen af jer der finder driblinger brugbare i World Class? Ikke mig...

Naa ja, Jimmbo, du er stadig i det samme job? Kan du lige give mig tal paa hvor lavt og hvor hoejt en spiller kan vaere sat overall?

Dem jeg ikke har paa friends-listen, tilfoej mig gerne saa spiller vi.

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 14:23

@Mestah

Naar det kun koster ca.300 kr paa nettet, saa er det imo dumt at bytte to spil + 200kr for at faa det. Saa er det bedre at bruge de to spil + 1kr en byttehandel med Uncharted 2 eller Assassins Creed 2.

BORING!
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 14:27
Demoen er lagt ud på Xbox Marketplace.

Det tegner rigtigt, rigtigt godt synes jeg.

Nogle punkter (kopieret fra mit eget indlæg på xboxlife.dk hvis der er nogen der skulle kigge på den side også og undre sige):

1)Når der gives kort. Når der er givet et kort, så kommer der efterfølgende en bar på skærmen der fortæller hvem der fik kort (lidt ala i Ultimate Team i 09), så man kan skippe henover animationen uden at misse det. Fantastisk!
Når en spiller har fået et gult kort, så er det fremover markeret som en gul kant rundt om den lille trekant der viser hvilken spiller man styrer. Man har altså meget nemt overblik over om man skal passe lidt på med sine tacklinger med den pågældende spiller. Er lidt spændt på at se hvordan det fungerer når man spiller med 4 controllere på gul farve...

2)Frispark. Hurtige frispark er blevet tilføjet, og jeg synes det er en helt fantastisk tilføjelse. Det er del af spillet der gør fodbold mere dynamisk (når vi snakker i virkeligheden) og det er derfor dejligt at det endeligt er blevet tilføjet. Det gør at man nogen gange kan snyde modspilleren rigtigt grumt.

Der er ændret meget ved måden man skyder frispark på. Man sparker ikke længere bare altid op i nærheden af overliggeren.Det er fx muligt at sparke under muren, hvilket jeg synes er rigtigt fedt (man kunne godt i 09, men det var væsentligt sværere).

3) Der har været noget diskussion frem og tilbage omkring dommeren og den knold på banen han kan være i 09. I Fifa 10 gør han rigtigt meget for at undgå den. Hvis jeg kunne uploade en video (EAs servere er nede pt) så ville jeg have uploadet et par stykker af nogle af de balletspring han udførte i mine kampe.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 15:44

Er der en demo paa PS3? Anyone? Please....

Jonas, er frispark stadig uden "styrkebar" o.l.? Jeg synes at de fungerede rigtig rigtig godt i 09. Dog dejligt at hoere at der er kommet lidt variation - det manglede. Haaber bare at det overordnet er den samme maade, man skyder paa.

Er indkast blevet mere varierede?

Jeg har aldrig oplevet problemer med dommeren. Bortset fra alle de fejlkendelser!

BORING!
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2009 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Er der en demo paa PS3? Anyone? Please....

Jonas, er frispark stadig uden "styrkebar" o.l.? Jeg synes at de fungerede rigtig rigtig godt i 09. Dog dejligt at hoere at der er kommet lidt variation - det manglede. Haaber bare at det overordnet er den samme maade, man skyder paa.

Er indkast blevet mere varierede?

Jeg har aldrig oplevet problemer med dommeren. Bortset fra alle de fejlkendelser!

Demoen på PS3 skulle komme med den ugentlige opdatering af PS Store i dag. Synes at have læst, at de opdaterer omkring kl. 19.

Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu