|
|
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | |
Anders Borum ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2006 Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 22-Juni-2009 kl. 22:24 |
Hejsa, jeg har et Philips 37PF9830 og er i grunden ganske godt tilfreds med dette (når man tager i betragtning at det er 3 år gammelt og vi akkurat er ved at skifte til en leverandør med HD kanaler). Man kan vist godt sige at tiden er ved at være løbet fra SD signalerne, og ja, vi mangler et TV i soveværelset! Afløseren bliver formentligt et Philips 47PF9703 (vel og mærke 2009/10 modellen der netop er kommet på markedet) og jeg har startet denne tråd for at forsøge at samle lidt informationer på emnet. Så vidt jeg kan se, er der ikke rigtigt nogen reviews af TV'et online endnu og det er ikke til at finde et sted, hvor man kan inspicere TV'et og få en præsentation - på trods af, at flere online-forhandlere allerede praler af at have produktet på lager (og det endda til en ret god pris). En af mine kammerater har et 42PFL9803 og med forbedringerne i årets model er det svært at vælge forkert (når man er til ambilight osv.). Har I hørt eller set noget man skal vide? Redigeret af Anders Borum - 03-August-2009 kl. 11:26 |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Mener du så 9704 når du siger 2009/2010 modelen? Det er den model der kommer om en måned eller to.
Den er ikke engang på Philips side endnu, så det kan godt være svært at finde den nogle steder |
|
![]() |
|
Anders Borum ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2006 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hejsa, faktisk ér den allerede på Philips' side - jeg så at Philips havde opdateret sitet for en god uges penge siden. Der er også flere danske forhandlere, der allerede er ude med en pris på dyret. Se fx. link til Philips' site her med info om 47" modellen: Her er et dansk site der reklamerer med ca. 15.250 for 47": http://www.lcd.dk/product_info.php?&products_id=635 Så vidt jeg kan se ér det rent faktisk 2009/10 modellen der er til salg på begge sites. |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Læg mærke til modelnummeret jeg skriver. 9703 er modellen fra sidste år (august/september) hvor 2009/2010 modellen hedder 9704
Det er derfor jeg er lidt i tvivl hvilken model du egentligt mener. ![]() Test af 9703 er der her |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa, ja, det har du godt nok ret i - jeg må virkelig ha' fået forvekslet 9703 med 9704; synes nu også det var lidt underligt at Philips lancerede modeller med samme navne, men det er nok fordi jeg blev narret af Ambilight Spectra 3, som jeg troede kun var tilgængelig på 2009 modellerne. Glæder mig dog alligevel til at se det - og ifølge det site du linkede til, skulle prisen gerne være til at komme i nærheden af! |
|
![]() |
|
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Citat. "jeg har et Philips 37PF9830 og er i grunden ganske godt tilfreds med dette (når man tager i betragtning at det er 3 år gammelt og vi akkurat er ved at skifte til en leverandør med HD kanaler). Man kan vist godt sige at tiden er ved at være løbet fra SD signalerne, og ja, vi mangler et TV i soveværelset"
Tror jeg også hopper på et 9704 eller 9804 i 47" Kigger med her..
Redigeret af O'Brian - 23-Juni-2009 kl. 07:48 |
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
|
![]() |
|
![]() |
Venter også selv på nogle af de nye modeller kommer på lager flere steder, men forventer nu de bliver gode, selvom en del ikke vil være enig herinde.
|
|
![]() |
|
BLACKBIRD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
ja det er et pro plasma sted alt lcd bliver haglet ned |
|
![]() |
|
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Enig. Nogle er selvfølgelig objektive.. Andre overhovedet ikke.
Men lad os nu ikke starte en ny krig.. |
|
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej, jeg har lige talt med en repræsentant fra Philips kundeservice (flink fyr iøvrigt), og fik lidt yderligere detaljer omkring lanceringstidspunkt samt priser. 52PFL9704H har en vejledende udsalgspris på 26.999 DKK Prishoppet fra 40 til 46 tommer kunne ikke forklares. Eftersom der er tale om vejledende priser (og konjukturerne taget i betragtning), er mit håb, at specielt 46PFL9704H kommer længere ned. 52PFL9704H lanceres i midten af September og 46PFL97 (04H lanceres i midten af August. PF9704H afløser PF9804H og skulle efter sigende være et produkt der er poleret til fingerspidserne. De sædvanlige danske forhandlere (ingen nævnt, ingen glemt) forventes at have modellerne stående på hylden til bestilling i slutningen af Juli. Der foreligger desværre ikke rigtigt noget yderligere materiale på nettet omkring disse skærme, men Philips må være tæt på at trykke på publiceringsknappen. I må gerne bidrage med yderligere, hvis I kommer på tværs af noget - eller kan korrigere. |
|
![]() |
|
Nicolai25 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Super mange tak. Det var lige det her jeg har ventet på. Ved du om 40" kommer i August også? Jeg glæder mig som et lille barn til at se det i virkeligheden. Regner stærkt med at skulle have dette tv. (Nu behøver alle de plasma/pioneer/panasonic fans ikke skrive hvor dum jeg er og hvor meget spild af penge det er. ;-) ) Jeg har et 9830 og er fuld tilfreds med dette. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Meget mystisk at folk kan blive forelsket i en teknologi - LCD/plasma . Endnu mere mystisk når folk forelskes i en fabrikant |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |