|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() Sendt: 11-September-2009 kl. 16:54 |
Hej folkens. Jeg er i gang med at lave mit eget tv-møbel, og vil gerne ha blæsere i, da der skal stå en 876'er og min elskede FATTY PS3, som begge har det med at svede lidt. Posten kom med mine blæsere http://www.vcore.dk/shop/nb-ultrasilentfan-sx1-368p.html idag, men hva kræver det for at få dem til at køre? Tænkte først på at smide dem i 12v output på 876'eren, men de skal oss kunne køre når den er slukket og PS3'en er tændt. Så tror det blir en 12v 'transformator? Håber nogle af jer nørder kan hjælpe mig |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Så vil jeg foreslå du bruger søgefunktionen, da det er stillet flere gange før. Men se i asklepios' hjemmebio på side 7... |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Havde kigget flere tråde igennem fra flere selvbyggere. Søger en lidt mere 'simpel' løsning end Asklepios'. Men fandt ud af at det er den røde og sorte ledning fra blæseren jeg skal bruge. |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |