Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Helskov
Bruger
Oprettet: 11-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
|
Emne: Viasat pris andet år. Sendt: 01-Juli-2009 kl. 06:02 |
Hej
Læste lige denne artikel og kom til at tænke på os selv. http://politiken.dk/tjek/digitalt/billede/article743098.ece
Vi fik for ca 6mnd siden et viasat abb med alle pakker som gav en pris på 349kr pr mnd på kortafgift. Bonus+Underholdning og nyheder+dokumentar+Børn og musik+sport+film
I artiklen kan jeg så se at danmarkspakken alene i andet år koster 4986kr incl kort osv. Det er jo mere end hvad jeg skal give.
Så jeg har på fornemmelesen at for vores pakkevalg bliver det MEGET dyrer andet år. Havde ellers troet da vi bestilte at de 349kr+kort blev prisen efter 6mnd og frem....Men kan egentlig godt se nu der står fra 7-12mnd.
Ved I hvad det kommer til at koste os? For jeg kan ikke se priser på andet år nogle steder.
Redigeret af Helskov - 01-Juli-2009 kl. 06:03
|
-----------------------------
Best Regards
|
 |
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10568
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 09:01 |
Med de nuværende priser kommer det til at koste kr. 4986,- for andet og efterfølgende år. Det er jo deres normalpris du har idag, men første halvår er gratis.
Flemming
|
Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
 |
ajone
Ny bruger
Oprettet: 16-Oktober-2007
Point: 14
|
Sendt: 01-Juli-2009 kl. 10:17 |
Jeg er næsten sikker på at du ved at ringe ind til kundeservice vil kunne få
de første 3 måneder gratis i den 2. år. Eneste betingelse er at du binder dig
for et helt år. Det gjorde jeg
ps fra 7-12 måned giver også 6 måneder
|
 |
GreatDane
Bruger
Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Danmark
Point: 55
|
Sendt: 10-Juli-2009 kl. 21:37 |
Istedet for at betale Viasats groteske priser så opsig abonnementet til udløb af det første år for derefter at få en nabo/ven til at tegne et nyt abonnement til intro-pris. Det kan du spare MANGE penge på.
|
 |
E. Larsen
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
|
Sendt: 19-Juli-2009 kl. 14:59 |
GreatDane skrev:
Istedet for at betale Viasats groteske priser så opsig abonnementet til udløb af det første år for derefter at få en nabo/ven til at tegne et nyt abonnement til intro-pris. Det kan du spare MANGE penge på. |
Det er jo fuldstændig grotesk...
Hvad er det dog for et foretagende ?
Hvorfor har man ikke en fast pris med alle tilæg m.m.?
|
E.L.
|
 |
jenknu
Ny bruger
Oprettet: 20-Juli-2009
Point: 1
|
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 09:42 |
Eller gør som jeg... Opsig, og hav "is i maven"... De skal nok ringe og forsøge at "churne" dig... Det virkede for mig i to år, hvorefter jeg flyttede til valby... Det første år havde jeg guldpakke til 159 kr. om måneden, det næste år 164 kr
|
 |
E. Larsen
Guld medlem
Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
|
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 18:16 |
jenknu skrev:
Eller gør som jeg... Opsig, og hav "is i maven"... De skal nok ringe og forsøge at "churne" dig... Det virkede for mig i to år, hvorefter jeg flyttede til valby... Det første år havde jeg guldpakke til 159 kr. om måneden, det næste år 164 kr
|
Det kan da ikke passe man skal snige sig igennem
denne ugennemsigtige/useriøse udbyderjungle
Hvorfor siger de ikke bare hvad det koster pr. pakke
total /år endsige 1. og efterfølgende år.
Er de ude på at tagen røven på os ?
|
E.L.
|
 |
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 18:43 |
E. Larsen skrev:
Er de ude på at tagen røven på os ? |
Eller!
du ta'r røven på dem 
|
 |
janbau
Super bruger
Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Point: 360
|
Sendt: 13-August-2009 kl. 16:16 |
Jeg har haft Viasat igennem mange år faktisk siden 1998 og det sidste ca 18 månder ogsåhaft Viasat + ( + 100 Kr ) i Månden .
Og jo den der med at opsige abonnementet til udløb virker , de ringer . På den måde har jeg haft Viasat i stort set ald den tid jeg har fået det Digitalt .
Lidt før udløb får man som regel et brev med et tilbud som bare skal udfyldes eller aktiveres på nettet , gør man ikke dette ringer de og spørger hvorfor.
Jeg opsage mit abonnement til udløb 1 Aug i år på grund af overgang Til Profiber hvad jeg også skrev i opsigelsen . Da man også kan få Viasat igennem Profiber.
Og ganske rigtig sendte de mig et tilbud som var god men det var et tilbud om at fortsætte som Pabolkunde. Men jeg er som sagt gået over til Profiber og havde egenligt forventet at jeg kunne få overført et lignende tilbud ¨så jeg kunde fortsætte som Viasat kunde igennem Profiber , men det er desværre ikke mugligt som det er lige Pt .
Nye kunder får den store danmakspakke til 0 kr de første 6 MDR men det kan jeg ikke få da jeg er gammel kunde .
) Forudsætter abon. i 12 mdr. Serviceafgift betales forud hvert halve år. Herefter Viasats til enhver tid gældende normalpris. Kun til husstande uden Viasat-abon. de seneste 6 mdr. Tilbuddet er gældende i en begrænset periode. Forudsætter Profiber TV-boks.
Det jeg ikke forstår er hvorfor jeg skal strafes for at skifte fra Parabol til Fiber , jeg har været kunde hos Viasat siden 1998 .
|
 |
larsen
Bruger
Oprettet: 16-Juni-2004
Point: 244
|
Sendt: 13-September-2009 kl. 15:49 |
Er der nogen der ved om man kan oprette et abonnement i nabo's navn, og så melde ens eget dankort på kontrakten fra viasat, eller de så vil opdage at det er en som har haft viasat i et år.
Jeg har selvfølgelig fået lov af nabo, men vil helst ikke ulejlige for meget.
|
 |
janbau
Super bruger
Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Point: 360
|
Sendt: 13-September-2009 kl. 17:04 |
Gør som jeg sig dit abonnement op til udløb , skriv et brev og opsig og send det og se hvad der sker . Jeg er rimelig sikker på at de sender dig et brev med et tilbud lidt før udløb.
Og den med naboen lyder lidt besværlig synes du ikke .
|
 |