recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD30 og Onkyo 605
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBD30 og Onkyo 605

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Emne: BD30 og Onkyo 605
    Sendt: 15-September-2009 kl. 23:00
Besøgte en kammerat i dag for at lytte til en subwoofer, som jeg er interesseret i.

Vi sidder så og glor lidt BR Independence Day i DTS-HD, hvor jeg lægger mærke til at displayet på hans Onkyo 605 skriver DD 5.1

BD30 er sat til at bitstreame og listening mode på Onkyo er sat til DTS HD for DTS HD signal. Jeg gik alle listening modes igennem for surround, men der var intet DTS/DTS-HD at finde.

Tjekkede flere gange at DTS-HD lydsporet på BR afspiller var sat til DTS-HD men lige meget hjalp det.

Er der nogle der kan kaste lidt lys på det? Er selv ret ferm indenfor Onkyo så jeg er 100% sikker på at det ikke er noget på selve forstærkeren der halter. Så skulle det da være et eller andet specifikt for 605'eren og DTS-HD. Vi prøvede flere film med samme resultat.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2009 kl. 23:15

Har selv haft den kombination. Det eneste jeg lige kan se der er galt er at HDMI AUDIO OUT ikke står til OFF på reciever.

Det er ikke meningen at man skal skifte til noget format. Det skal recieveren selv gøre automatisk.

Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 16:28
Ja netop...

Synes det virker meget mystisk. Kunne forstå hvis den nedskalerede det til stereo men at den skriver DD når man vælger DTS virker underligt.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 16:37

Oplevede selv dette fænomen da jeg fik min 605. Det viste sig at der var "pillet" ved HDMI AUDIO indstillingen.

Så check lige at HDMI AUDIO OUT står på OFF

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu