|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
harpiks ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 16-September-2009 kl. 22:24 |
Hej Forum
Først vil jeg sige tak for et rigtig godt forum, som jeg meget tit følger med i fra sidelinjen. Jeg har for godt 5 mdr siden købt mig en VSX-1018AH, som jeg er rigtig glad for. Men i dag har jeg et Panasonic TH42-PV60 (som iøvrigt blev købt gennem fælleskøb herinde) og det spiller ikke helt sammen med min forstærker. Desuden er der sket så meget med teknologien, så jeg ønsker at flytte den "gamle" pv60 til soveværelset. Desværre er Pioneer jo stoppet med at lave skærme. Men alligevel kan jeg stadig se i diverse fora, at PDP-LX5090H skærmen roses til skyerne. De fleste indlæg er dog nogle måneder gamle - så er det stadig den rigtige? Jeg har set billede på den - og det er jo helt vildt fantastisk - især med ps3 spil. Er det den skærm jeg skal vælge? Det vil jo give mig en komplet løsning med KURO link osv. Eller skal jeg vælge en anden skærm ? I givet fald - hvad skal jeg så vælge? Håber på nogle gode svar fra jer eksperter. På forhånd tak. |
|
![]() |
|
ojr5896 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Jeg er sikker på du ikke vil fortryde en Pioneer Efter min mening stadig den bedste og der er ikke lige udsigt til en overhalning lige om hjørnet. |
|
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D |
|
![]() |
|
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
Kan kun anbefale 5090H´eren. Har den selv sammen med VSX-919 og BDP-320´eren , og det spiller bare perfekt. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg Kan også kun anbefale den, og nej der kommer ikke noget som langt bedre lige om hjørnet. Billedet er netop fantastisk og ikke uden grund stadig et reference tv i 2009. Da pioneer er stoppet med at lave tv Redigeret af xcardman - 17-September-2009 kl. 10:06 |
|
![]() |
|
harpiks ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Mange tak for jeres svar. Så vil jeg gå på jagt efter et godt tilbud på den.
TvHomer: Det lyder næsten som mit setup - Hvis du har nogle ting som du allerede nu kan fortælle at jeg skal være opmærksom på, vil jeg meget gerne vide det ? Evt en reference til en anden tråd? Der er jo 1000 vis at indstillinger på både forstærker og Tv. Mit nuværende setup spiller simpelthen ikke sammen. Nogle gange slukker min forstærker når jeg slukker tv - men det er somom den kun starter ½ op når jeg tænder tv igen. Håber en komplet Kuro kan løse det, så jeg slipper for at høre på konens brok :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |