|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() Sendt: 01-September-2009 kl. 12:08 |
|
Jeg kunne godt tænke mig ,at få My Movies på min pc, så jeg kan få står på mine film. Jeg har hentet Client versionen. Får så besked på, at jeg skal køre "collection Management" først. Når jeg gør det, bliver jeg bedt om "Indtast navn eller IP nummeret på den My Movies server du ønsker at koble på" Hvad skal jeg skrive der ???? Håber, at der er en der kan hjælpe. På forhånd tak Mvh Bowie Redigeret af BowieCool - 01-September-2009 kl. 12:48 |
||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Hej Bowie. Jeg ved ikke om Søren Binnerup læser med her, men ellers er der en tråd omkring Mymovies her, som han helt sikkert læser ind imellem. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=56764& PN=1
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Bortset fra det, så hedder han brian. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Ja det er fandens som folk de skifter navn i tide og utide Redigeret af Kandersen - 18-September-2009 kl. 08:21 |
||
![]() |
||
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
|
Søren to the rescue, eller noget ;-) BowieCool: Du har downloaded en klient version, og download siden skriver du skal hente Server/Client i en standalone version. Det bliver nemmere i My Movies 3, da der kun er én installer ;-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |