|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() Sendt: 15-September-2009 kl. 17:36 |
Producenterne af harddiske Seagate og Western Digital tager nu medieafspiller markedet alvorligt.
Seagate kommer nu med efterfølgeren til deres noget skuffende første forsøg. Denne afspiller kan klare 1080p HD video, DTS(TM) 2.0 + Digital Out. og den har stadig HDMI udgang. Den har Ethernet og to ekstra usb porte og kan nu klare MKV med mere. prisen kommer til at ligge på den rigtige side af 800 kr. se mere her http://finance.yahoo.com/news/Seagates-New-FreeAgent-prnews- 128747553.html?x=0&.v=2 ![]() Redigeret af daskino - 16-September-2009 kl. 09:38 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Ifølge Gizmodo klare den 1080P
http://gizmodo.com/5359691/seagate-freeagent-theater%252B-ad ds- hdmi-ethernet-dts-and-dolby-digital |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
jep jeg har rettet artikel, nu ser den pludselig ret spændende ud, den er bygget over en realtek chipset, og den skulle have et ret lækkert menu system som man kan se en bid af på dette billede
![]() Redigeret af daskino - 16-September-2009 kl. 09:41 |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
flere billeder af menusystemet i den nye afspiller
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Jeg ville ellers have købt WDTV-2 men nu er jeg da blevet i tvivl ?? daskino har du tjek på hvad for en der er det bedste køb ?? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
@cccd Jeg ville nok holde på WD TV 2 pt, de har lavet mange opdateringer mht. til undertekster og mulighed ofr at kopiere filer mellem wdtv og andre enheder via fjernbetjeningen. Der en store base af fritids udviklere der har lavet mange små programmer til WDTv 2 som man kan bruge.
Men Jeg ville da lige se hvad prisen ender på for de 2 enheder, Hvis Seagate er mærkbart billigere eks med en 500 gb til en god bundle pris og man ikke har brug for mange avancerede funktioner kunne seagaten da klart være en mulighed. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |