|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 16-Februar-2009 kl. 14:28 |
Da tråden alligevel ikke bliver brugt til dens oprindelige foremål, er den blevet lavet om til en generel klan tråd. Redigeret af SteffenD89 - 22-September-2009 kl. 10:22 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
medlemstallet ræser derud af, vi er hele 2 medlemmer nu Er der ikke nogen af jer der har noget kritik/feedback til hjemmesiden? mangler der noget eller..? |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Du skal blive bedre til skriftlig engelsk Klannavnet er ikke fedt imo (selvom din forklaring for valget er helt godkendt), men jeg vil ikke vaere en KO! Jeg er jo en Bavian! Hvis der online blot staar CC, saa vil jeg overveje det. Har du gjort reklame paa andre fora? www.ps3forums.com ??
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
haha det er heldigt at jeg snart skal igang med en HF så mit engelsk kan blive forbedret. Jeg er igang på www.gamespot.com hvor jeg lige netop har oprettet en tråd om det på deres ps3 forum. Jeg vil prøve på det link du lige har givet mig, andre links vil også være velkomne. Hvis klan navnet er helt hen i vejret kan jeg selvfølgelig ændre det, spillet er heldigvis ikke udkommet endnu og der er jo ikke rigtig nogen medlemmer endnu Som sagt er "cow" ikke noget fornærmende ord, men mere bare en betegnelse, ligesom at xbox 360 fans bliver kaldet for lemmings og wii fans for sheeps.. :) som sagt så er al kritik godkendt. :) EDIT: Amor - jeg har oprettet mig ved den side du nævnte, er du længe medlem hos den? fordi man skal ha' skrevet minimum 25 beskeder før man kan lave en tråd selv. Redigeret af SteffenD89 - 17-Februar-2009 kl. 21:31 |
|
![]() |
|
![]() |
forresten så kan jeg se at i har en hel fifa 09 tråd herinde på recordere. Sådan noget som det kunne jo også komme over på mit forum så folk med interesse kan få deres helt egen foldbold nørde tråd med et nemt og overskueligt overblik, hvor de kan stille alle de herrens spørgsmål de nu vil, eller oprette deres egen turneringer eller hvordan det nu foregår. Det var bare et eksempel |
|
![]() |
|
![]() |
så er der kommet 4 medlemmer til killzone 2 fra gamespot af jeg må hellere igang med at sprede min proganda andre steder |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Ja, jeg har skrevet en del paa ps3forums, men det er laenge siden. Jeg kendte sgu ik alle de oegenavne...man laerer noget nyt hver dag. Hvis der ik kommer bedre forslag, saa holder vi jo bare CC (jeg kan godt se humoren i det). Jeg synes dog ikke det lyder hardcore nok. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
nej det er også helt iorden, og amerikanerne ser ud til og kunne lide det haha. klanen/medlemstallet af forummet stiger efter hensigten og jeg er faktisk lidt overrakset over hvor hurtigt det går. :) kunne jeg evt. lokke dig til og skrive på ps3forums når du har tid til det? fordi jeg kan ikke lige overskue og skulle skrive minimum 25 beskeder på den hjemmeside haha. |
|
![]() |
|
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
![]() ![]() |
|
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
|
![]() |
|
![]() |
hvad er det der er sjovt? d: lige en update til folkene som er interesseret: vi er godt og vel 15 mand + de løse THA_NINJA sagde han evt. kunne skaffe. forummet er oppe på det forrygende tal af 8 mand haha |
|
![]() |
|
![]() |
Det her er nogle lidt interessant meninger om klan navnet Casual Cow haha: - "Cow" makes the clan sound beastly in a really GOOD way. Casual "Beastly" Cows. - Casual cows is a good name, all the more embarassing when an opposing clan has to say " we got beaten by the casual cows..." De er begge fra klanen af =) |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har lavet et nyt forum som virker meget bedre og giver os nogle lidt bedre muligheder. Skullen nogen være interesseret hedder den nye side: |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |