|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 22-September-2009 kl. 11:16 |
synes disse ligner hinanden meget, men hvor er det lige at man for mest for pengene eller flest muligheder. Det jeg søger er en medie-streamer som kan afspille .mkv med extern sub og BD (blu-ray backup i en eller anden for - ved ikke hvad de hedder). Regner med at alm DVD-backup som fil el .iso ikke er noget problem...... Der mod meget gerne være Thumbnails at man kan browse sig frem til hvilken film man vil se - tænker her på et billed så vores børn på 3 & 5 selv kan finde/se en film. Den skal kun bruges til film og lidt billedfremvisning fra min NAS, evt en HDD som jeg vil smide i den - men hvad støj fra blæser, er der blæser i begge og hvad menes der med at man kan sætte den på "middel" i Xtreamer'en? Håber det bare er LIDT forståligt hvad det er jeg ønsker/søger. |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
det skal siges jeg ikke selv har nogle af de omtalte maskiner men efter hvad jeg har læst så lyder det som om Xtreamer'en er den du skal gå efter syns dog jeg har læst der er nolge bogs men læste jeg også om WD i starten andre må kome med udbybne men WD TV skule ikke kune vise dvd menunerne vilke er en vegdig ting for mig vis det ikke er det for dig ved jeg ikke hvad der er best vile bare lige påpaje det da det er en lile fjolet ting jeg går op i |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Min Xtreamer larmer ikke - sammenlignet med min TViX som dog har en 3,5" HDD i. TViX'en er endnu ikke skiftet permanent ud i stuen da Xtreamer endnu ikke understøtter "movie Wall" som de vist vil kalde det - det skulle kommet i FW 2.0 som kommer indefor 1 måned. Den har en form for preview når man stiler sig på en fil, men det kan børn ikke få det store ud af. De skal stadig igennem hele listen med film.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Men hvordan klare de 2 afspillere sig med BD, er .TS mindre krævende at afspille end .ISO? Cool med Movie Wall til Xtreamer'en.......det ER bare federe når man kan se Cover af filmen og især når de små skal være med. |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
nej du kan måske ikke afspille blu-ray menu'er, men på xtreamer kan du altså godt afspille m2ts filen fra et blu-ray rip og det er næsten ligeså godt. derudover understøtter xtreamer dvd menuer
WD TV kan sagtens vise thumbnails af film, der er faktisk bygge tind i afspilleren fra start modsat xtreamer, derudover kan du få endnu mere avacneret menu film visning via små prigrammer til wd tv se mere her http://forum.xtreamer.net/viewtopic.php?f=28&t=3408 http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64455&PN=1 Redigeret af daskino - 23-September-2009 kl. 09:56 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
Menu'er er jeg ligeglad med, den er kun selve filmen som jeg lægger ned. lyder lidt som om at Xtreameren står lidt stærkere når vi snakker BD-afspilning...?? Og så er Thumbnails/covers vigtigt som mig, eller mest børnene som det er KUN Covers som tæller, så mon ikke når de kommer med Deres Movie-wall så spiller den max? Hvad med HDD i dem, vil de så støje med den indbyggede blæser? Kom der en WD HD2 snart? |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
wdtv 2 burde være her omkring primo oktober, jeg har allerede selv forudbestilit den hos komplett. du kan finde den på deres hjemmeside ved at søge på 493316 .
JA xtreamer har mange fordele ved deres lidt hurtigere chip end wdtv , men de har begge to mulighed for at afspille m2ts blu ray rips. wd tv har dog en meget lækker menu system med mulighed for at vise covers osm du siger du gerne vil have, derudover er wd tv bedre til at streame film via netværket via nfs. man får meget for penge med xtreamer men syntes stadig den mangler lidt, bla den lidt skøre fjernbetjening, og at den kun understøtter 2,5" harddisk, de er ret dyre, og så den lidt kedelige menu system, et plus ved xtreamer er muligheden for at se youtube direkte fra menu'en og at man kan kopire filer fra xtreamer til harddisk via fjernbetjeningen, det er smart Redigeret af daskino - 23-September-2009 kl. 20:49 |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
Hmmmm okay. Hvad er der så af Info på WD hD2, den slår måske så Xtreamer og stdig til en go' pris? |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
hvilke af disse 2 maskiner (xtreamer & WD HD 2) er der så mest fremtid i, hvor der flest muligheder bl.a med tek-spec og hvad man vil kunne presse ud af dem?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
der er ingen fremtid i nogen af boksene. Stiller du sådanne krav som "mest fremtid i", så skal du nok hellere se på værdien nu og her, og betale mindre og kunne betale for ny boks om 12 til 18 måneder, da vi så har hurtigere og bedre chipset. Da teknologien stadig går hurtigt fremad, så vil det være forkert af nogen at sige hvilken har mest fremtid, da begge har en uvis fremtid i møde. vi aner jo ikke hvad nye produkter byder om 2 år.. Har selv wdtv.. det er nok for mig, den virker nu og her, og kræver ikke meget for at køre.. gider ikke lave albums og alt muligt andet, vigtigt er den kan afspille og gøre det godt og enkelt.. wdtv live (2) er annulleret og kommer slet ikke, så sigter du efter den så kan du godt sætte bremserne i og se på et alternativ.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |