|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Naitsirk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 22-September-2009 kl. 14:10 |
|
Kan dette tv anbefales, hvad er godt og dårligt ved denne model ?
Kan i øjeblikket købes diverse steder for under 8000,- |
||
![]() |
||
Hilfe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Ja, man må sige det ser ud til at være et knaldgodt tilbud. Nogen der har en ide om hvad det store prisfald skyldes? Og ellers har jeg tænkt mig at følge med i denne tråd, da jeg selv er interesseret i skærmen. Hvordan står B551's panel i forhold til en panasonic x10 billedkvalitetsmæssigt, og i forhold til retention/burn in? Jeg har kun fundet skærmen hvor man selv skal afhente, tør man spørge trådstarter hvor du har set tilbuddet henne? Links er meget velkomne! :) |
||
![]() |
||
Hilfe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Nu har jeg ledt og ledt, kan ikke finde det tilbud.
Nogen der ved hvilke diverse steder man kan finde en PS50B551 til under 8.000 kr? Kom nu folkens! :) |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
ja her. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=489970&cks=ASS& assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hey! Mange tak. Der var den! Men det er desværre det samme tilbud jeg fandt den anden dag, hvor man skal hente det i butikken som ligger i København og jeg bor desværre i Århus! Nu skrev trådstarter "diverse steder" er der nogen der kender til andre steder hvor de har den til under 8.000 kr. ? :) |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Man kan da godt får Komplett.dk til at sende tv'et. http://www.komplett.dk/k/k.asp?action=custserv&topic=fre ight |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej man kan ikke. De sender af en eller anden grund ikke 50 tommer plasmaskærme, ved ikke om det har noget med vægt eller mål at gøre men hvis man går ind for at bestille skærmen så fremgår det tydeligt at købet er betinget af at man afhenter TV'et selv på deres adresse. Og det er noget værre noget møg! :( |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
Print annoncen ud, og tag den med ned til din nærmeste Samsung-forhandler, og spørg om de kan matche prisen... |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |