|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 24-September-2009 kl. 15:36 |
Hejsa Jeg kigger lidt efter en brugt ps3 så jeg kan få en blu-ray afspiller, og så også bruge den til at streame ting fra min pc'er. Jeg har ikke lyst til at bruge 2500 på en ny slim, så derfor kigger jeg brugt. Men hvad er en rimelig pris, for jeg synes når jeg kigger på dba.dk efter ps3 så tror folk derinde at de kan tage det samme og nogle gange mere end en ny ps3 slim koster, og de forstår slet ikke at deres elskede ps3 der er 2 år gammel ikke er 3000 værd. Se f.eks http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62337038 og sådan er det hele vejen ned, det billigste jeg har fundet en til er til 1800 http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=61997807 og det synes jeg da klart er for dyrt, da den er et år gammel... Redigeret af bakkers - 24-September-2009 kl. 15:37 |
|
Lav let din egen hjemmeside på www.NemmeHjemmesider.dk
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Den til 3000,- er en 60GB, som kan spille PS2 spil. Det gør
åbenbart at prisen er højere.. Generelt er det jo udbud og efterspørgsel, som sætter priserne, så hvis de kan sælges til de priser, så er det jo sådan det er, selvom man kan synes det er urimeligt.. |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() |
spar sammen og køb en ny... evt i sverige, der kan man få den til omkring
2200dkr |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Hej! Jeg solgte min 40 GB for 1850 kr. med 3 spil og 1 ekstra controller. Den var knap 2 år gammel. Det er en Ok pris synes jeg! |
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Hvor bor du? Bilka Horsens har den gamle til 1999kr incl Abba singstar resten af ugen eller så længe lager haves. Så måske er der nogen endnu
|
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg bor i Herning, men jeg må nok bare holde øje med tilbudene. For vil ikke give næsten det samme for en brugt som en ny koster.
|
|
|
|
![]() |
|
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg fik 2500,- i Gamestore for min 2½ år gamle 60gb, det er vel også med til at holde prisen oppe. Alle spilbutikkerne kører også byttetilbud (til en slim) i disse dage, hvor de giver omkring 2000,- for en brugt, uanset alder (og stand - næsten)....
|
|
Har man sagt A må man også sige GF....
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja ok, det gør det selvfølgelig ikke bedre, men ellers vil jeg da mene at en brugt maskine let er halvdelen værd af en ny.
|
|
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Hvilke spilbutikker er det? Jeg ringede til min lokale Gamestop/EBgames i starten af ugen og de ville ikke give mere end 1.500 for en gammel 40gb |
|
![]() |
|
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Jeg var lige inde i EB Games. Jeg kan se de sælger en 40GB for 1500,- og en 80GB for 1600,-. Så ja, de ligger generelt for højt på det private brugtmarkede, også når man jo for garanti med på en brugt PS3 købt i EB Games.
|
|
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, der havde jeg faktisk slet ikke overvejet at kigge efter en brugt inde da de plejer at være så dyre.. Men lidt vildt at de er billigere end hvis jeg går til en privat.. :) Ved i om de nogle steder kører med at man kan bytte en xbox 360 til en ps3 slim med rabat som med en gammel ps3 til ny slim? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Og lige en ting til :)
Hvis jeg går efter en brugt ps3, hvilken er så bedst, 40, 60 eller 80 gb? Her tænker jeg på støj og kvalitet. Er ligeglad med ps2 spil så det behøver den ikke understøtte |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |