|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() Sendt: 22-September-2009 kl. 14:38 |
|
Vi har nu 2 Ipod Nanos i huset, men har lidt problemer med at tilføre nr. 2 til Itunes, får bare beskeden at det er den forkerte Ipod der er tilsluttet.
Hvordan tilføjer jeg en ekstra Ipod? |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
stiowio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Det burde ikke være et problem overhovedet? Som det allerførste beder itunes dig registrere din ipod. Med mindre den er registreret på en anden computer. Derefter sætter du den op som du vil, altså enten til manuel eller automatisk synk. Ellers kan jeg desværre ikke se hvad problemet kan være |
||
If you go to bed with an itchy ass, you'll wake up with smelly fingers...
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Problemet er at der allerede er 1 Ipod registreret og nu vil vi have nr. 2 Ipod registret, men når den bliver plugget i PC'en og Itunes starter op, får jeg en meldning om at Itune ikke kan genkende den nye Ipod, men udover det får ingen andre valgmuligheder.
|
||
|
||
![]() |
||
stiowio ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Så vil jeg mene der er en fejl på din ipod. Jeg har én Iphone 1, én iphone 3GS, to ipod touch, én ipod nano og 4 ipod shuffles her i huset, og de kører uden problemer.
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Efter reinstallation af Itunes virker det.
I guder jeg hader Itunes ![]() |
||
|
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
Forstår egentlig ikke hvorfor folk hader iTunes - jeg har meget sjældent problemer. Stort set alt virker i mine øjene meget naturligt og ligetil. ja der kan være en software/hardware fejl, som gør at det driller, men helt ærligt fortæl mig lige hvilke programmer der ikke kan finde på det engang imellem... Er der noget itunes ikke kan gøre som andre medialøsninger kan? (bortset fra at håndtere kopifilm og lign, hvor man måske er lidt på skråplan med hvad der egentlig er meningen)
Redigeret af Nikodk - 22-September-2009 kl. 17:26 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tja jeg oplever sjældent at jeg ligefrem er nød til at reinstallere et program for at få det til at virke. Udover det er programmet squ ikke særlig brugervenlig når man skal overføre filer. Det er meget muligt det er mig der er en smule dum, men med eksempelvis Sharepod tog det mig rundt regnet 2 sekunder at finde ud af hvordan man overfører filer fra PC til Ipod og tilbage igen. Redigeret af mufcdk1974 - 22-September-2009 kl. 17:47 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen så er du jo en haj!!! Og vil aldrig opleve problemer igen
![]() |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Og hvor skriver jeg henne at jeg sjældent har problemer? men imho så er en det temmelig alvorlig fejl, hvis det kræver geninstallering af et program, før det virker. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Emnet må lissom være uddebateret! Tillykke det virker nu. Sælg så dine ipods, køw dig en walkman ;-) Du har sansynsynligvis bare haft sagt nej til en opdatering eller fået stoppet den midt i... |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Øhh nej. |
||
|
||
![]() |
||
Skobbolop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 65 |
![]() |
|
Du er vel ikke tvunget til at bruge iTunes med din iPod?
Hva med Songbird eller Winamp?.. kan de ikke synce med iPods? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |