recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 9664
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips 9664

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 9664
    Sendt: 24-September-2009 kl. 19:00

Hey.....:)

Ville høre om nogen havde erfaring med dette TV?:)

Tænker på om der er noget slør at spotte i hurtige scener og hvordan gaming er med PS3, om der er meget højt input lag?

Håber I kan hjælpe...:)

Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 20:47

Halløj.

Måske du kan finde inspiration og hjælp i disse tidligere tråde:

Er Philips 42PFL9664h i forretningerne?

Philips 2009 modeller (på side 10 er der et link til en test af 9664'eren) 

Til top
JA Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-August-2009
Point: 534
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 22:03

Har for nyeligt anskaffet 32PFL9604, 2ms, uden LED og local dimming. Hvis 42PFL9664 er lige så god som min 32", er det rigtig godt - naturligt billede som på min 50PV600 plasma, ingen hakken, intet slør -  Eurosport tennis i native HD står absolut uden en pixel ude af plads, slør, artifakter eller hakken.

Netop Eurosport native HD er rigtig godt at bedømme på, mit gæt er det er pga det er HD uden komprimering af signalet der er gjort extra ud af kvalitets HD etc - ved andre HD kanaler er der af og til hakken, afhænger af programmet, men det er der også på plasmanen, dvs det ligger i kilden ikke i skærmen.

Smutter forbi elgiganten i weekenden, har de fået den op skal jeg kommentere hvordan den er ift 32".

Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Point: 245
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af JA JA skrev:

Har for nyeligt anskaffet 32PFL9604, 2ms, uden LED og local dimming. Hvis 42PFL9664 er lige så god som min 32", er det rigtig godt - naturligt billede som på min 50PV600 plasma, ingen hakken, intet slør -  Eurosport tennis i native HD står absolut uden en pixel ude af plads, slør, artifakter eller hakken.

Netop Eurosport native HD er rigtig godt at bedømme på, mit gæt er det er pga det er HD uden komprimering af signalet der er gjort extra ud af kvalitets HD etc - ved andre HD kanaler er der af og til hakken, afhænger af programmet, men det er der også på plasmanen, dvs det ligger i kilden ikke i skærmen.

Smutter forbi elgiganten i weekenden, har de fået den op skal jeg kommentere hvordan den er ift 32".

Det lyder super....:)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu