|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
a62213 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 25-September-2009 kl. 09:40 |
Hejsa,
Er ny herinde og synes jeg har ledt efter et svar på mit spørgsmål, dog uden at finde det. Jeg har "fået" lov til at anskaffe mig en PS3, men jeg er også næsten sikker på at jeg ikke vil få lov til at spille ret meget i vores stue, hvor vi har en 37" Pana stående. Så vil jeg gerne have et fjernsyn i soveværelset, men det må maks være 26" og dermed LCD. Hvad skal jeg vælge, når det primært vil være til at spille på? Har stillet samme spørgsmål nede i forumet om Spille konsoler. Mvh Henrik Redigeret af a62213 - 25-September-2009 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Hej Henrik velkommen til. Jeg har selv en monitor, som egner sig rigtig godt, som computerskærm, tv og gamer skærm. det er denne her: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid= 447817 den er selvfølgelig ikke så billig i forhold til størrelsen, men den kan også lidt af hvert. |
|
![]() |
|
a62213 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Kenzo, Tak for dit hurtige svar. Så selvom det er en PC skræm, kan det godt bruges som både fjernsyn og til PS3? Er der fjernbetjening med - her tænker jeg mest når den skal bruges som fjernsyn. |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Ja der er det du skal bruge med til den.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Er der slet ikke andre, der har forslag til hvilken skærm jeg ville kunne
bruge? |
|
![]() |
|
AndersHP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Når det nu skal være LCD ville jeg tage og kigge på SONY's
nyere modeller - de er ret lækre, og har et glimrende kontrastniveau! Prøv at kigge på Sony KDL-26V4500. Redigeret af AndersHP - 26-September-2009 kl. 09:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |