|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 23-September-2009 kl. 08:17 |
Hej. Min ellers udmærkede HP all-in-one printer Officejet D135 er ikke særlig god mere. Men nu jeg kigger efter er den faktisk også købt i starten af 2003, så den har et par år på bagen. Så jeg kigger mig så småt omkring efter en anden. Har fundet Brother printer som jeg synes vældigt godt om - den har alt det jeg godt kunne tænke mig og lidt til - den virker faktisk rigtig god mht. funktioner. Prisen er heller ikke slem - lige under 2.000,- - det halve af hvad jeg gav for min nuværende printer - og så kan den printe på A3, hvad jeg ikke kan nu - hvilket ellers ville være rart nok når nu jeg tegner bygninger. Men jeg ved ikke hvor Brother ligger henne på en kvalitets skala? Er der nogen der har erfaring med Brother? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Nå ingen? ...
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Spørg lidt senere på dagen. Professionelle folk er nok på arbejde!
Jeg har en udmærket Brother 110C, men det er kun til husbehov. Redigeret af Vilhelm - 25-September-2009 kl. 13:56 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Emnet har nu været på i et par dage...
![]() Redigeret af Thorvald - 25-September-2009 kl. 15:51 |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
MiniatureZeus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg har en Brother DCP-135 som jeg har til salg til en billig penge? Kontakt
mig på daniel@abc-web.dk #Vilhelm You got mail! |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Njaaaeeh - jeg har kigget på MFC-6890CDW og MFC-6490CW. Din DCP-135 er nok for "lille". Jeg tror det bliver 6890'eren, selvom den er 800-900,- dyrere end 6490'eren. Hvis der var en tilsvarende model uden fax men med automatisk duplexprint, som var billigere end 6890'eren ville jeg nok kunne undvære faxen. Bruger fax af og til, men det er dog uhyre sjældent. Men det er kun 6890'eren der har duplex-print, hvilket jeg nok kunne have glæde af.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Hej Thorvald Generelt er kvaliteten på printere ikke som den var i "gamle dage" - OK, de er også blevet billigere. Ud fra min erfaring, så ligger Canon, HP og Brother nogenlunde på lige linie hvad angår kvalitet på hardware såvel som på print. Jeg ville ikke tøve med at købe en Brother hvis jeg faldt over et godt tilbud |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Hej
Jeg har haft en DCP-770CW i snart 2 år nu og den fungerer upåklageligt. Den er med trådløst netkort og det kører bare så jeg kan godt anbefale Brother. |
|
![]() |
|
![]() |
Har du testet om trådløst print er lige så hurtigt som "trådet" print?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Hej Jeg har ikke lavet en decideret test af dette, jeg kørte med kabel de første 2 mnd., så flyttede jeg printeren og den har kørt trådløst siden, men jeg bed ikke dengang mærke i at den blev mere langsom, og jeg oplever ikke at der er noget venteid som giver mig problemer. fra jeg trykker på print-knappen på min pc for at printe tegning, billede eller dokument går der max 5 sec. før printeren begynder at spytte ud og den printer så i jævnt tempo |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder godt.
![]() ![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |