|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() Sendt: 26-September-2009 kl. 08:21 |
|
For at jeg kan have filer over 4 GB på min aksterne HD skal filsystemet være NTFS. For at man kan finde sin eksterne HD når man sætter den i usb indgang i sin PS3 slim, skal systemet være FAT32 Hvordan dælen får jeg ført en 8 GB fil over på min PS3 slim? |
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Du formatere din harddisk til FAT32 med CompuApps SwissKnife:
http://www.compuapps.com/Download/swissknife/swissknife.htm Redigeret af Mike S. - 26-September-2009 kl. 08:28 |
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
||
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() |
|
[QUOTE=Mike S.]Du formatere din harddisk til FAT32 med CompuApps SwissKnife:
Og hvad gør jeg herefter for at jeg kan smide en 8 gb fil over på min ps3 og kan min PS3 overhovedet læse filen, da PS3 jo kører FAT32? |
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
Det kan du ikke. Brug det her |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan fungerer det? Skal det installeres på min PC eller på min PS3? |
||
![]() |
||
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
Du kan ikke overføre filer større end 4 GB via en ekstern harddisk, netop pga. begrænsningen på filstørrelsen ved fat32. Den eneste måde du kan gøre det på, er at sætte din PC op som media server, og så dele filerne med din PS3. Det kan gøres ret nemt ved f.eks. at slå deling til i Windows Media Player. |
||
![]() |
||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|
Ja sorry - jeg fejllæste lige indlægget.
Det kan gøre vis af streamning - en anden og måske endnu mere besværlig løsning er nok at opsætte en webserver på din pc også pege PS3 browseren over på denne og download filen derfra. |
||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||
![]() |
||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|
Installere det på din pc |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |