|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() Sendt: 24-September-2009 kl. 17:25 |
|
Nogen der kan oplyse hvad en Pioneer KRP-600M cirka bruger i watt, når det er ISF kalibreret?
|
||
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
||
![]() |
||
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
|
Tror du ikke det er nogenlunde det samme som i Pure mode?
Har selv en KRP-600M men har ikke målt strømforbrug (er ikke sikker på at jeg tør :) |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
![]() |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
tænkte på om det skyldes højt strømforbrug mine lamper blinker når jeg hører høj musik og tvet er tændt jeg har desværre heller ikke tjekket strømforbruget på min krp600a ved heller ikke om jeg tør |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
|
Nu oplyser de selv på deres egen hjemmeside, at den bruger 486W, men er da lidt nysgerrig efter, hvad den bruger i Pure/ISF mode, når alt er slået fra.
|
||
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Så meget bruger den i hvertfald ikke
en pan 42v10 gik fra 335 watt til 196 i THX mode. samt en plasma bruger mest med hvidt billede. Det er den værdi som er opgivet og sikkert i standard eller dynamisk mode. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
havde du ikke fået lavet noget ekstra strøm. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så ingen har nogle tal på det, hvad det cirka er?
![]() |
||
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Nå, men nu vil jeg tage den lille blå bil og køre mig en tur og gøre mig umage med at holde gennemsnittet under de 7,2 km/l den står til ifgl. eu normen |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er egentlig også ligeglad, fordi det bedste billedkvalitet var højest priotet, men derfor er jeg stadig nysgerrig.
|
||
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Vil skyde på,at 486w er max forbrug. I så fald er ca 350w nok mere realistisk . . ?
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
ikke endnu.. men det er bestilt hos min svoger.. men tiden har ikke lige været til det endnu |
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |