|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vega84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 27-September-2009 kl. 00:17 |
Hej.
Er der nogen af jer kloge hoveder, som kan sige mig om en Sony BDP S360 og Logitech Z-5500 kan fungere sammen? Tænker på om jeg kan afspille de forskellige lydspor der nu er på sådan en Blu-Ray disk? Lidt kedeligt hvis jeg ikke kan få lyd på jo. ![]() |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Du kan afspille Dolby Digital og DTS men ikke de nye HD lydformatter.
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Vega84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Ok, så det vil sige at det kan godt fungere sammen ikke?
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Sagtens ![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
![]() |
Fedt. :)
Men ellers kender du noget til den Sony afspiller. Er det et ok køb til 1600kr.? |
|
![]() |
|
MiniatureZeus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Den er et udemærket køb, kan praktisk talt alt hvad du skal bruge og er blevet rost en del. |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, et andet spørgsmål.
Når jeg nu kigger bag på en Blu Ray film, så står der ved lydspor: 5.1 DTS HD lyd. Kan jeg godt afspille det på mit Z-5500? Hvilke lyd format(er) skal jeg gå efter for at det kan fungere med mit Z-5500? |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Z-5500 vil kun dekode DD og DTS materiale og ikke HD formaterne TrueHD og DTS Master.
Intern dekoding af HD formaterne i BR afspilleren til LPCM smides kun ud via HDMI da hverken den optiske eller koaksiale udgang har båndbredden til dette. Så du får kun DD ved TrueHD og DTS ved DTS Master. Redigeret af Nexeren - 04-Oktober-2009 kl. 01:05 |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, så det vil sige, at der kommer fint 5.1 lyd ud af mine Z-5500?
Det bliver så "kun" DD og DTS. Det kan jeg sagtens leve med. Det var bare mere om jeg vil ende ud med, at jeg ingen 5.1 lyd fik. ![]() |
|
![]() |
|
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
Ja du er sikret 5.1 lyd
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det er super, så må jeg heller få købt så en fætter.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |