recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sony 37v5500k - lidt skuffet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsony 37v5500k - lidt skuffet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hedy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Emne: sony 37v5500k - lidt skuffet
    Sendt: 27-September-2009 kl. 23:37

Ja, jeg ved ikke om kommentaren kommer men..

Jeg købte et sådan tv her i sidste uge, og jeg må indrømme jeg er lidt skuffet.

Jeg blev måske nok grebet lidt af sælger da han solgte det som "noget man slet ikke går galt i byen med"

Min "skuffelse" på denne Sony er at farver hurtigt giver et rødligt skær, nærmest en negativ farve hvis man bare ser skærmen lidt fra siden. Har efterfølgende godt læst om andre med samme klage på denne model. Måske er jeg lidt kræsen, men skal man give omkring 6K for et tv syntes jeg godt man kan brokke sig lidt kan man ikke....OG jeg har brugt tid på med DVD essentiels og med divers indstillinger fra diverse forums.

Nu har jeg så heldigvis 14 dages returret på tv'et og er som den fornuftige person jeg er, gemt alt emballage, nusset det lidt og pakket det tilbage i kassen igen.

Jagten starter så i morgen efter et TV som der forhåbentlig kan tilfredsstille mine sarte øjne. Og kunne klare sig på Yousee's nu frigivne digitale kanaler.

Hvis jeg siger max 6000,- hvad siger de super, duper brugere så på dette forum. Skal det være Samsung, Philips eller skal man kigge andre steder.

skal jeg tage fona og gå efter----

Kun få varer tilbage  PANASONIC TXP37C10Y PLASMA DVB-T/C MPEG4    
 På lager  PHILIPS 37PFL5604H FULL-HD DVB-T/C MPEG4    
 På lager  Ja dette bliver det nok ikke igen

På lager  SAMSUNG LE37B555 FULL-HD DVB-T/C MPEG4

Midlertidig udsolgt  PHILIPS 37PFL8404H FULL-HD 100HZ AMBILIGHT DVB-T/C MPEG4    

Eller....

pft

Redigeret af hedy - 27-September-2009 kl. 23:40
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 06:22

Hej hedy , det er godt nok surt at du er utilfreds med sony , men korrekt , så må det retur. Jeg mener at du skal købe et Panasonic 37X10y , det er lidt bedre end C udgaven , der får du altså en meget bedre billedkvalitet....

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hedy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 08:54

Hej

Ja, jeg kan godt se folk her på forumet roser panasonic X10Y. Vil helt sikkert se om det ikke er til at finde et sted i en butik så man kan se det nærmere.

Og ja, det er lidt trist med Sony. Funktionen o.s.v er der ingen finger at sætte på. Og hvis man sidder lige foran tv'et er der heller ikke noget at brokke sig over, så står det faktisk rigtig rigtig flot. Men så snart man bevæger sig lidt til siden bliver billedet altså mere rødligt/bleg :-(..

og tak hopgreve.

Til top
Novatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2009
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 21:36

Siger ligesom hopgreve X10 - der får man mest for pengene.

Hold os forresten opdateret med, hvordan du oplever dit nye TV

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu