|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hedy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 27-September-2009 kl. 23:37 |
Ja, jeg ved ikke om kommentaren kommer men.. Jeg købte et sådan tv her i sidste uge, og jeg må indrømme jeg er lidt skuffet. Jeg blev måske nok grebet lidt af sælger da han solgte det som "noget man slet ikke går galt i byen med" Min "skuffelse" på denne Sony er at farver hurtigt giver et rødligt skær, nærmest en negativ farve hvis man bare ser skærmen lidt fra siden. Har efterfølgende godt læst om andre med samme klage på denne model. Måske er jeg lidt kræsen, men skal man give omkring 6K for et tv syntes jeg godt man kan brokke sig lidt kan man ikke....OG jeg har brugt tid på med DVD essentiels og med divers indstillinger fra diverse forums. Nu har jeg så heldigvis 14 dages returret på tv'et og er som den fornuftige person jeg er, gemt alt emballage, nusset det lidt og pakket det tilbage i kassen igen. Jagten starter så i morgen efter et TV som der forhåbentlig kan tilfredsstille mine sarte øjne. Og kunne klare sig på Yousee's nu frigivne digitale kanaler. Hvis jeg siger max 6000,- hvad siger de super, duper brugere så på dette forum. Skal det være Samsung, Philips eller skal man kigge andre steder. skal jeg tage fona og gå efter----
Eller.... pft Redigeret af hedy - 27-September-2009 kl. 23:40 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej hedy , det er godt nok surt at du er utilfreds med sony , men korrekt , så må det retur. Jeg mener at du skal købe et Panasonic 37X10y , det er lidt bedre end C udgaven , der får du altså en meget bedre billedkvalitet.... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
hedy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hej Ja, jeg kan godt se folk her på forumet roser panasonic X10Y. Vil helt sikkert se om det ikke er til at finde et sted i en butik så man kan se det nærmere. Og ja, det er lidt trist med Sony. Funktionen o.s.v er der ingen finger at sætte på. Og hvis man sidder lige foran tv'et er der heller ikke noget at brokke sig over, så står det faktisk rigtig rigtig flot. Men så snart man bevæger sig lidt til siden bliver billedet altså mere rødligt/bleg :-(.. og tak hopgreve. |
|
![]() |
|
Novatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Siger ligesom hopgreve X10 - der får man mest for pengene. Hold os forresten opdateret med, hvordan du oplever dit nye TV |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |