|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 29-September-2009 kl. 12:49 |
Hejsa Jeg har et lille problem, som jeg ikke kan finde svar på. Det ville være rart, så junior ikke skal trykke på alle fjernbetjeningens knapper for at se tegnefilm :-)
|
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Prøv at kigge lidt i denne tråd.
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35069& KW=%22hotel+mode%22 Læs det grundigt. Der er gode muligheder for at lave ulykker. - Du er advaret :-) MVH tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 29-September-2009 kl. 13:06 |
|
![]() |
|
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Hej tvk Det vil jeg med forsigtighed prøve. Ved du om det der hotelmode ændrer andet end bare opstarts kanal mvh |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
Hej.
Jeg har ikke personligt kendskab til "indgrebet", Så jeg kan ikke svare. Kom bare i tanke om at panasonic TV kan sættes i "hotel mode". Men som sagt vær forsigtig og pil ikke ved noget du ikke ved hvad er. MVH tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 29-September-2009 kl. 14:22 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Igen.
Du kan se hvordan det ser ud her: LINK Det Lader til at "hotel mode" ikke er at finde i service menuen. MY BAD.. MVH tvkartoffel Redigeret af tvkartoffel - 29-September-2009 kl. 13:57 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej "Det Lader til at "hotel mode" ikke er at finde i service menuen. MY BAD.."
|
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener at service menuen ikke er der hvor man slår "hotel mode" til og fra. Beklager jeg tog fejl. Jeg prøver lige på mit TV og så poster jeg en vejledning. øjeblik...
MVH tvkartoffel |
|
![]() |
|
![]() |
Hotel mode vejledning:
Læs det hele inden du går i gang. Tænd TV På selve TVet holdes knappen "- / V" inde. (Den sidder på siden) På remoten trykker du samtidig på "AV" 3 gange. "hotel mode" menuen kommer frem på skærmen. I den øverste linie sættes "hotel mode" til on. I den anden linie sættes "initial input" til AV1 eller den indgang du måtte ønske dit TV skal starte op på. Pil ikke ved de andre indstillinger! Særligt ikke de to nederste! Tryk "exit" på remoten for at komme ud af menuen. Sluk for TV på remoten. Tænd for TV igen på remoten (den røde tænd/sluk), og nu starter det op på den indgang du valgte i "initial input". MVH tvkartoffel |
|
![]() |
|
![]() |
Takker for din tålmodighed Jeg prøver dette og vender tilbage senere Vesterby |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
![]() |
Alt i orden
MVH tvkartoffel |
|
![]() |
|
![]() |
#:tvkartoffel Yes, så virker det Det var da nemt Når man lige får det forklaret Mvh |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |