Kief skrev:
Jeg har prøvet det og jeg fik den aldrig til at afspille filer fra min NAS harddisk. Den kunne se dem men ville ikke afspille dem.. Filformater kan du læse om inde på Samsungs hjemmeside.
Min opfattelse af DLNA er at idéen og grundtaken er super fin men det er stadig for "ungt" et teknologi til at det kan fungere ordentligt. Det er bøvlet og relativt langsomt - ligesom internet@tv også er.
Jeg droppede det hurtigt igen og har købt mig en Asrock Ion 330 til at køre min film osv.. Den kan alt hvad DLNA og Internet@tv kan, bare mange gange bedre..
Så køb ikke dit tv pga de features. |
Tak for svaret - ja, jeg er også nervøs for at standarden er for fastlåst - jeg kan ikke finde ud af om man kan firmware opgradere den f.eks
Jeg har godt set skemaet med formater på samsungs hjemmeside - her skriver de jo faktisk at de 2 formater jeg efterlyser understøttes. Dog ved jeg stadig ikke hvor vidt det også gælder undertekster.
Tv'et vil jeg primært købe fordi det er fedt ! men skal jeg ikke bruge dlna, kan jeg lige så godt vælge det fra serie 6, som er 1500 billigere. Men jeg synes det kunne være sjovt at have, hvis det ellers virker nogenlunde.
Jeg bruger, som du kan se af min signatur, i forvejen mediecentre, og ville aldrig "nøjes" med en box som jeg ikke kunne rode og pille i som jeg lyster.
Der hvor tv'et skulle placeres, ville det dog være et godt alternativ med en indbygget afspiller fremfor endnu et mediecenter ;-)