|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alexjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 23-Januar-2006 kl. 15:58 |
Overvejer kraftigt at investere i et Samsung LE-40M61B 40" LCD-TV. Inden jeg gør det skal i andre lige have chancen for at stoppe mig Desuden søger jeg et 37" LCD. Hvad er bedste køb til 15-18K? På forhånd tak! AJ |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Jeg vil ikke stoppe dig nærmere sige køb det, jeg har haft mit i 2 måneder nu og meget tilfreds. Forskellen på 51 og 61 er nyere panel og jeg har set begge modeler kører ved siden af hinanden, og der vandt 61.
|
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Funboj ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
jeg har lige bestilt mit LE-40M61B hos Easyshopping billigste sted jeg kunne finde kr 21898 og glæder mig naturligvis total meget ps har kun hørt godt om det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |