recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et 46PZ85EA retur efter garantireparation
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEt 46PZ85EA retur efter garantireparation

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smokey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Direkte link til dette indlæg Emne: Et 46PZ85EA retur efter garantireparation
    Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 11:57
Mærkeligt - og jeg grubler - har netop fået mit 46PZ85 tilbage efter reparation, hvor man har valgt at skifte main boardet. Efter at stillet fjernsynet til de gamle indstillinger (før reparation) lagt en kendt DVD på anlægget, jo mer glor jeg - og - grubler. Billedet syntes simpelt hen en tand bedre !!. Og det nager mig - altså ikke kan finde en forklaring, for det kan vel udelukkes, at Panasonic Danmark har smidt et bedre(andet/nyere udgave) board i end det oprindelige. Fjernsynet er fra 11 december 2008.  Clap
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 12:02
Jeg har set eksempel med udskiftning af panel på et PX70, hvor TV'et var meget fint kalibreret i hvidbalancen efter reparationen (hvilket giver mening). Måske oplever du noget tilsvarende?

Redigeret af bantam - 03-Oktober-2009 kl. 12:02
/lars
Til top
smokey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 12:23

Det kunne såmænd være en forklaring; Den vil jeg hænge min hat på for  ellers er der kun 2 andre muligheder - fuld eller tosset - og det første kan jeg udelukke !!.

Nu kan jeg blot ærgre mig over, at jeg - i et anfald af impulsivitet - har solgt fjernsynet til en billige penge.

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af smokey smokey skrev:

Det kunne såmænd være en forklaring; Den vil jeg hænge min hat på for  ellers er der kun 2 andre muligheder - fuld eller tosset - og det første kan jeg udelukke !!.

Nu kan jeg blot ærgre mig over, at jeg - i et anfald af impulsivitet - har solgt fjernsynet til en billige penge.

Så længe du ikke har udleveret skærmen, så kan man vil ombestemme sig.

Til top
smokey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2009 kl. 12:48

Det kan man måske.....men jeg er oplært til, at et ord er et ord, og så må man tage de 'skrammer', som det måtte give. Og selvom jeg er halvgammel - så lære man stadigvæk.

At jeg så gerne vil ha' en 50 tommer ...... og konen er blevet skide sur (46 tommer er rigeligt - især man så 'giver tingene' væk - er en anden snak !!!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu