recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - blu-ray skiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketblu-ray skiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
Direkte link til dette indlæg Emne: blu-ray skiver
    Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 10:35

Da blu-ray nu har været her et stykke tid og de er ved at falde i pris (da menes de originale blu-ray film) som man har set til ca 99kr.- godt nok ikke de nyeste film  hvorfor er så de brændtbar skiver ikke faldet i pris kan se på nettet at de koste ca 40-45kr.- for ikke re skiver

hvorfor jeg skrivet dette er da at jeg gerne vil købe en blu-ray brænder til min pc en f.eks lg bh08ls20 som koste ca 1400kr.-  men skiver koste ca 40-45kr.- stk og hvis ens pc så brænder forkert så er de penge væk  så er det bedre med en dvd skive som kun koster 1-1.50 kr.-

Så er der nogen som har et link til en forhandler hvor blu-ray skiver er billigt

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 11:26

hej de tyske butikker sælger 25 giga for 25-30 kr nierle tysk dansk butik . men 50 giga koster stadig ca 100 kr helt vildt.

hilsen agger

Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 11:33
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu