|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
macsat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 14:58 |
|
Hej Jeg ved ikke helt om det er ok at linke til den slags herinde, men jeg ser mange folk herinde der har et ret negativt syn på hvad B&Os nyere produkter leverer. Her er en test, hvor de i hvert fald ikke er i tvivl. BV8-40 er et fantastisk TV: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1254735166 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Der ikke så mange som angriber deres kvalitet.
Men jeg kan stadig få en 60 tommer pioneer model uden hagesmæk, til de sammen penge. Men er man b&o fan lyder det til at være et fint tv. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Ja det er et af de absolut bedste LCD på markedet.
Bryder mig dog ikke hagesmækken og prisen. |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Jeg er som sådan ikke nødvendigvis uenig, på mange områder er de førende. På andre er de ikke. Men det bekræfter lidt det jeg hele tiden har sagt, ingen har endnu præsteret at lave et LCD-tv der er designet ordentligt. Selv med en alt for høj farvetemperatur formår de faktisk at få noget brugbart ud af det - så forestil dig hvad de kunne få ud af det hvis de lod være med at "lytte til forbrugeren", og "bare" lave tingene rigtigt fra starten. Måske skulle jeg revurdere min holdning til kalibrering af B&O tv. Det kunne være interessant at se hvor meget det rent faktisk KAN forbedres, indtil nu har jeg sagt nej, fordi det alligevel er umuligt at slippe for DNR og overdreven sharpness, og fordi billedbehandlingen på nogle områder forudsætter at farvetemperaturen er for høj, men hvem ved... Derudover så er det interessant hvor langt man kan komme uden LED backlight, når den grundlæggende kvalitet er i orden. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
|
Det kommer, bare rolig..
du får så ikke nær så god lyd i en pioneer, men JA de er dyre, der kommer Backlight LED, og som er skrevet herinde så kommer der om meget kort tid en 40" LED. B&O laver ikke dårlige produkter, men det er klart Lyden de altid har været bedst på. især Beolab 5 og 3 levere kanon lyd 5 noget af det bedste på markedet og 3 noget af det bedste i forhold til størrelsen. det kommer jo også an på hvad kunder søger, du finder ikke dårlige samlinger, på B&O produkter, nu er BV8 ikke et godt eksempel men de tv der har alu og glas overflader, der finder du noget af den bedste forarbejdning af materialer og overflader. Den måde man sortere simple overflader er stor. det betyder ikke noget for mange. men ved da jeg selv lige har købt en PV1 sub, i alu, som er larkeret for at skjule alu overflader, og hvor samlekvaliteten efterlader noget at ønske. Ville jeg betale fuld pris for B&O nej. men forstår godt nogle ville |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvilken type LED kommer de med ? Redigeret af lahan - 05-Oktober-2009 kl. 15:39 |
||
![]() |
||
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
kan deres lydsystem decode DTS og DTS-HD? fra eks en bluray film?
|
||
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
||
![]() |
||
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
|
Jeg er nu stadig af den overbevisning at man stadig betaler for meget for navnet, uanset de laver nogle hæderlige tv og super lyd.
|
||
![]() |
||
macsat ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
B&O kan dekode DTS & AC3. Men desværre ikke DTS-HD PT. Der kommer et nyt TV koncept med 40" LED kantbelysning. Det bliver præsenteret indenfor de næste 2 uger, og leverer både billede og lyd der er bedre end BV8-40. Derudover kommer inden nytår et 55" LED direct backlight TV med 100 Hz, local dimming og scanning backlight. |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Ouch. Jeg får ondt i pengepungen bare ved at tænke på hvad det kommer til at koste. Dog er det rigtigt positivt (for B&O) at se at de følger med på de nye teknologier. De har jo tidligere fået kritik (med rette) for at være for langt bagude rent teknologisk i forhold til konkurrenterne, især på TV området. I dette tilfælde er de dog rimeligt hurtigt ude med LED, og den ventetid der har været kan måske/måske ikke forsvares hvis B&O's tv med LED er kommet nogle af de andre producenters børnesygdomme til livs.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Men hvorfor skal det kunne dekode dts og og HD lyd.
Den har kun to højtaler. der sidder jo ikke et 5.1 højtaler system i som selv folder sig ud når man tænder. lyder dog spændende med LED og local dimming og et godt billedekredsløb. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |