|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bull ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 18:29 |
Hej Er ny på det her område, so be nice Jeg skal have et nyt tv som skal bruges mest til film. Alm tv ser jeg næsten aldrig. Har en rimerlig stor samling dvd film som jeg vil have på en extern hd som iso filer. Og vil osse gøre det med de blueray film jeg har. Når jeg finder ud af at gøre det. Jeg vil bare gerne have et tv der giver et fedt billede når man ser film. Er ligeglad med det analoge/digitale der. Har et budget omkring de 10.000,- og kunne godt tænke mig et 50" Håber der er nogle der kan hjælpe lidt |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Hvis det kun er til film, er det mig uforståeligt, hvorfor du ikke købe en projektor?
![]() Men ellers tag et kig på Samsung PS50B655 ![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej bull , og velkommen til recordere.dk MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |