|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
madduke ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 30-September-2009 kl. 22:23 |
Jeg har set en masse spændte mennesker spørge på det den nye top model fra Philips der tog dette års EISA-pris: Phillips PFL9704 Da jeg også selv er super hooked på dette tv kunne vi måske arrangere et 'fælleskøb'? På 'Pricerunner.dk' har jeg fundet det til ~14.000 (omend uden at kunne finde tv'et på butikkens site) og på de svenske og tyske sites lader det til at man kan finde det til ~ 15.000. Jeg har inkluderet lidt 'info' jeg har fundet, og håber meget at der er andre der er med på ideen... Pricerunner.dk på "Philips 9704" Flatpanels kommer snart med et review: Philips officielle side: Norsk artikel om 'Europas Bedste TV' (Google Translate -> Dansk) Svensk artikel om 'Det sorteste af dem alle' (Google Translate -> Dansk) /MadDuke Redigeret af madduke - 30-September-2009 kl. 22:38 |
|
![]() |
|
Eversor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg er med på et fælleskøb af 9704 eller 9664 modellerne.
Her er lidt mere info. http://www.digitalnewsroom.philips.com/products/Press-Event- Portugal-2009-TV.pdf Priser på 9664 modellerne (ikke LED backlight) 42" og 47". http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?ref=redirect&q=philips %20%209664&search=philips%20%209664&other_hits=%3B%3 B18%3B&sp=1&sort=4 Redigeret af Eversor - 02-Oktober-2009 kl. 12:03 |
|
![]() |
|
jensthomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2007 Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Har i virkeligheden mest kig på PFL8404H, men hvis et fælleskøb af 42PFL9664H kunne få prisen på denne ned i samme niveau (<9000,-) kunne det bestemt også have min interesse...Eller i sampak med en BluRay fra Phillips til max 10k?? whathifi.com er meget begejstret for 9664: http://whathifi.com/Review/Philips-42PFL9664/ Redigeret af jensthomsen - 03-Oktober-2009 kl. 11:55 |
|
![]() |
|
madduke ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Som titlen på mit indlæg jo antyder så er jeg ihvertflad mest på topmodellen 9704 i 40". Jeg ved ikke hvordan det fungere med deher fælleskøb, om man kan lave en aftale med distributøren om at flere modeller inkluderes - alternativt hvis der ikke er nok der overhovedet er interesseret i 9704, så er jeg nu heller ikke helt afvisende for 9664 - bare en skam det hverken fås i 37" eller 40" da det ville være det ideelle for min stue. Et evt. fælleskøb på 8404 ville jeg ikke deltage i... |
|
![]() |
|
Eversor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Mon ikke du godt kan få plads til 2" mere (42PFL9664 = 42")
![]() Venter spændt på flatpanels.dk test af 9704, mon ikke det kan forstærke interessen og få gang i et fælleskøb. Test af Philips 42PFL9664. http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/08/05/Philips- 42PFL9664-42in-LCD-TV/p1 |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan nok lade sig gøre - men pt har vi et 37" hvilket nok egentligt
passer stuen bedre end 42", så det er faktisk 5" mere... |
|
![]() |
|
Kabers ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2004 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg er med på en fælleskøber, 1stk. 40PFL9704H tak!
![]() |
|
![]() |
|
MiniatureZeus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Afhængig af tidspunktet (og selvfølgelig prisen) er jeg også in for et 40"
9704. Ser dog helst det kommer efter jul, så er priserne generelt nok også faldet lidt og der er kommet nogle flere reviews :) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror også at der kommer lidt mere 'hype' om dette TV i DK når først Flatpanels kommer med deres anmeldelse... Jeg ved heller ikke hvor hurtigt disse fælleskøb plejer at kunne realiseres - men efter jul er nok et fint tidspunkt set både i forhold til prisudvikling og ikke mindst min egen privat økonomi ;-) - Hvor mange plejer man typisk at skulle samle for et fælleskøb ~ 10? |
|
![]() |
|
Søren Kjær ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg kunne bestemt også godt være interesseret - måske endda i en 52"
|
|
![]() |
|
Søren Kjær ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Er initiativet ved at løbe ud i sandet - eller er der nogen der er ved at indhente priser?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg antog (håbede) at 'Recordere.dk' ville vente til efter Flatpannels anmeldelse.
Der er også flere her der har nævnt at det ville være godt at vente til efter jul. - men det ville da være rart med en form for tilkendegivelse af hvordan mulighederne ser ud fra deres synspunkt! Er der nogen der ved hvem man evt. skal sende en PM? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |