|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
shorty502 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 23:05 |
||
Jeg står med det problem at dvd-drevet i min bærbare er begyndt at drille, det vil ikke brænde medier korrekt længere, og kan ikke aflæse cdrom skiver. Da jeg bruger min maskine hver dag i forbindelse med studie, kan jeg ikke undvære den til rep. Så jeg har kontaktet producenten, for at høre om en udskiftning af drevet kunne klares ved at jeg sendte det til dem, og de så returnerede et nyt. Men det tillod de desværre ikke, de ville have hele maskinen og kunne ikke love at der ville gå under en måned da maskinen ikke længere er i produktion. Drevet er et Samsung SN-S082H, og jeg leder derfor efter en god/billig erstatning til det, da det vist er ved at udgå af produktion. Jeg har ikke meget forstand på det tekniske, men har haft drevet ude og kan se at den bare bliver slidet ind i ét stik. Det eneste jeg ellers har kunnet læse mig frem til, er at det kører på et "interface" der hedder ATA/ATAPI(E-IDE) Håber der er nogen der kan hjælpe mig, og komme med forslag til drev der kan erstatte mit nuværende, og i bedste fald hvor de kan købes. På forhånd tak! |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Et nyt drev koster ganske sikkert mere end det gør at købe et externt. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
shorty502 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
||
Det skulle ikke undre mig om det gør det, producenterne ved godt hvor de skal tjene deres penge. Heldigvis har jeg for et par år siden købt en ekstern i tilfælde af, at ting som det her skulle ske. Jeg har dog fundet et her, men aner ikke om specifikationerne er de samme. Synes prisen er til at overkomme. |
|||
![]() |
|||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
||
Er det ikke dette? http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=464142&am p;searchArea=&Soegeord=
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jo det er det. Som man kan se, har prisen været nede i godt 300 kr for et par måneder siden. Som den jyde jeg nu er, synes jeg at godt 500 kr er lige i overkanten |
|||
![]() |
|||
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
||
Hej Jeg har et HELT NYT - Sony AD-5530A liggende til 250,- + porto Mvh. Brian S Jensen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Mange tak for tilbuddet, men jeg må desværre tilstå at jeg lige har købt et AD-7590 for en halv time siden til godt 300 kr inkl porto. Det var ellers en god pris |
|||
![]() |
|||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
||
Nu fremgik det ikke af din første besked, at du er jyde. Havde jeg været klar over det, havde jeg naturligvis ikke foreslået noget, der koster over 0 kr.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |