|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 20:59 |
Hej, Kanal 5 HD er blevet flyttet, men selvom jeg har lavet en ny kanal søgning, er kun den almindelige Kanal 5 til at finde. Jeg har fuldpakke, Yousee kort og Pana 37X10Y... Hvad skal jeg gøre for at finde den igen... På den gamle plads, står der, at jeg skal lave en ny søgning og evt. indtaste netnummer igen osv.. Men så ryger mine favoritter og skal starte forfra igen???? Mvh Redigeret af bimbobo - 06-Oktober-2009 kl. 20:59 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Her hvor jeg bor, er netværksnr også ændret. Dvs. i Brønby Antennefore. er det ændret fra 1153 til 150.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
YouSee er i gang med en større kanalomlægning dels pga. frigivelsen af det digitale spejl dels pga. de nye kanaler, der starter op den 1/11. Checkede lige mit Sony W4500. Det er heldigvis så visseligt indrettet, at nye kanaler automatisk detekteres og placeres på første ledige plads. Så er det en smal sag at flytte dem til den rigtige position. Jeg løb lige kanalerne igennem og noterede mig de umiddelbare ændringer. Kanal 5 HD på 538 MHz er flyttet til 618 MHz. Følgende kanaler sender stadig på den gamle plads, men har skiftet navn: dk4 -> 3Puls 1-11 Så der er jo ingen tvivl om, hvad der kommer på de pladser den 1/11 :-) Følgende kanaler findes nu også på ny frekvens: dk4 (514 MHz) Så hvis det er besværligt at lave fornyet kanalsøgning og sortering, så var det måske værd at overveje at vente til efter den 1/11, hvor tingene formentlig falder til ro.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Kenn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Kenn ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej DKscan. Jeg har et W5500, hvor laver laver du en ny søgning uden at man skal til at bytte rundt på alle kanalerne igen. Kan man godt lede efter en enkelt kanal
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Det kan man mig bekendt ikke. Mit W4500 er sat op til automatisk opdatering, så nye kanaler dukker helt automatisk op og kan meget nemt flyttes til ønsket position. |
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
I hvilken menu kan du slå det til? Har selv et W5500 og er nysgerrig efter om det er muligt på mit. |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Menuen er: Digitalt tv => Teknisk opsætning ...eller noget i den retning - dette er fra hukommelsen, da jeg ikke sidder foran mit 37W5500 i øjeblikket. Jeg kan ikke huske hvad selve menupunktet hedder. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er to menupunkter vedrørende opdatering under Teknisk opsætning:
Hos mig er de begge slået til. Jeg formoder at det er den første, der sørger for at kanaler bliver opdateret. |
|
Per H. Nielsen
|
![]() |
|
![]() |
Det er nemlig rigtigt, K5 HD er automatisk blevet lagt ind sidst i programlisten. 1000 tak til jer alle for hjælpen |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Mit Pana er også sat up til at "give besked for nye Kanaler", men dette var bare en "flytning". Jeg scannede 2 gange og så dukkede op igen... Mvh Redigeret af bimbobo - 07-Oktober-2009 kl. 19:36 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |