|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 18:03 |
|
jeg søger efter en film/serie, men kan ikke huske handlingen, så undskylder i forvejen for denne magre beskrivelse
det eneste jeg kan huske er det er en scifi film, som vist både foregår på rumskib og muligvis også andre planeter. det eneste jeg husker tydeligt er 2 roboter der ligner nilfisk støvsugere med store hvide øjne ligner noget der er malt på.de kan tale, og i en scene jeg husker lidt fra. står de på en skydebane i et rumskib og praler med hvem der er bedst filmen er nok 10år+ gammel |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
![]() |
||
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() |
|
det tror jeg ikke nej, jeg kan ikke se de roboter på nogle af billederne, og se har vist en stor rolle i filmen. men tak for forsøget mener den ene har et rødt og den anden et blåt påmalet bånd på, men er ikke sikker hvis man forestiller sig de gamle nilfisk støvsugere bare med en højere top, minder de om sådan en. bortset fra støvsugere ikke svæver eller taler |
||
![]() |
||
sonysan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Eller denne klassiske disney film, The Black Hole fra 1979. Den har i hvert fald det du beskriver. |
||
![]() |
||
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
![]() |
|
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Ja, jeg kom også til at tænke på "The Black Hole".
Jeg kan huske at jeg engang havde en Vincent-saml-selv-papir-robot! ![]() -Kent Redigeret af kbh4 - 07-Oktober-2009 kl. 10:58 |
||
![]() |
||
snowflake ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Det kan da kun være "The Black Hole". Både filmen og tegneserien har den scene.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
det er præsis den ja. 1000tak for hjælpen
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Nogle der ved hvornår at "The Black Hole" udkomme på Blu-ray ?
|
||
![]() |
||
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
|
Et gæt: aldrig -Kent |
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
|
Jeg kom også til at tænke på "the black hole". Jeg har vist aldrig set den som film, men jeg havde den som dreng i et album med billeder fra filmen. Jeg var dybt fascineret :-)
MVH tvkartoffel |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Et dum gæt Kent ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |