|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 16:53 |
Hej er der nogen her, der har købt et Panasonic TXP50V10 på nettet, eller ligende, til en rimelig pris, og som så har et link til dette TV.
![]() |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
ingen der har et bud, der må da være nogen her, der har købt dette tv? bedste pris, jeg har kunnet finde, er 14,995 KR |
|
![]() |
|
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
Det er da også ret billigt. Hvis du vil have den billigere, må du nok vente lidt, hvis du ikke kan prutte prisen lidt ned et sted.
|
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
![]() |
|
![]() |
Som du nok kan se, så kan jeg godt vente på det rigtige tilbud, jeg har jo min Panasonic TH-50PZ800E |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p50v10e-5448p.html
14553 kr incl levering dog ikke på lager, jeg syntes at de at ved de tidligere pana tv var der en del at hente ved de forskellige forhandler, men ved de nye modeller ligger priserne inden for 500 til 1000 kr fra det billigeste sted til en panasonic forhandler.. |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
![]() |
hej Henrik_s |
|
![]() |
|
twilight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
14553 er da ret godt - jeg gav 16400 i juni.
Bare pas lidt på med panasonics (mangel på) pixelgaranti - de har lavet bestemmelserne om efter 1. juli - men hvad de dækker nu, det ved jeg ikke. |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=67585& KW=Henrik%5Fs
Kan man mon trygt handle hos Merlin igen? priser er fin. Og så måske en forsikring hos securator til livremmen og selerne. |
|
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Er Cinemagic ikke parallelimport?
|
|
![]() |
|
![]() |
Parallel-import
Vi importerer vores produkter fra leverandører over hele verden for at finde den bedste pris til dig, men du mister ikke dine reklamationsrettigheder af den grund. Du har stadig 2 års reklamationsret - ganske som ved de varer, vi indkøber i Danmark. Merlin har det tilsyneladende på lager.. 14495 kr + 59 kr i fragt. http://merlin.dk/product.aspx?prodid=209095 Redigeret af Henrik_s - 11-Oktober-2009 kl. 01:02 |
|
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Hej Henrik Tak for svar... Jeg kunne dog uanset hvad ikke drømme om at røre parallelimport med en ildtang. Fint nok at de skriver der er reklamtionsret, men det betyder stadig at der er stor sandsynlighed for at man skal vente længe på at få sit tv retur, samt at det ikke er sikkert at skærmen virker optimalt i DK. Vil råde alle til at lade være med dette. Venligst |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved ikke om Merlin køre med Parelleimport? Men det er jo nok også pga variationerne at priserne ligger meget ens herhjemme..
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |