|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ampro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 08:40 |
Hej
Findes der en Pioneer højtaler til KRP-500A som kan placeres under fjernsynet? Og hvis ikke, hvilke "side" Pioneer højtalere anbefales? mvh |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Alternativt kan du benytte dine surround højttalere hvis du allerede har sådanne nogle.
Jeg søgte selv efter Pioneer højttallere men de fandtes ikke til mit krp500aw tv, derfor koblede jeg mine fronter på tv'et. Det giver også et flottere look, samt er ligesom bruger venligt som de originale højttalere, Redigeret af lahan - 09-Oktober-2009 kl. 10:54 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Sidehøjttalere: http://sparshop.dk/lcd-plasma-tv-37/pioneer-140/pioneer-tilb ehoer-143/pioneer-krp-s03-1482.html Der findes også underhøjttaler, du burde kunne finde modellen på pioneer's hjemmeside. |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for linket.
Så vidt jeg kan se, så findes der kun sidehøjtalere til KRP500? |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
OK, har ikke tjekket pioneer.dk fornylig, jeg synes bare jeg tidligere har set en...
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
kan godt se at der er nogle der vil passe i bredden, men så
bliver de lige et par cm for dybe, hvis man bruger et beslag som holder fjernsynet så tæt på væggen som muligt. |
|
![]() |
|
![]() |
OK
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |