|
FLAC-afspiller med god hovedtelefonudgang |
Besvar |
Forfatter | |
cgerner
Ny bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Emne: FLAC-afspiller med god hovedtelefonudgang Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 19:08 |
Jeg bruger idag mine lukkede Sennheizer-hovedtelefoner sammen med min Denon-afspiller hvilket giver rigtig god lyd. Jeg savner imidlertid en ny afspiller til FLAC da jeg gerne vil lytte til musikken i hovedtelefonerne i andre rum. Da jeg spurgte i Hifi-klubben sagde de at de ikke havde en FLAC-afspiller. Det syntes jeg nu ellers jeg havde set tidligere... Så er der nogen der kan anbefale en FLAC-afspiller - gerne bærbar men også gerne stationær - som har en så god (variabel) hovedtelefonudgang at jeg slipper for at købe en hovedtelefon-forstærker? (Det er klassisk musik jeg lytter til når jeg bruger hovedtelefoner) mvh Carsten |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 19:54 |
Jeg er bestemt ikke ekspert på området, men jeg havde en tilsvarende tråd for nogen tid siden omkring en MP3 afspiller. Her blev jeg anbetfalet f.eks. en sandisk clip 8. Den er faktisk super, og den kan håndtere FLAC-filer. http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=93541&prodid= 216105 Jeg ved at man kan få bedre afspillere, med det afhænger jo af hvad du prioritere Redigeret af Hother - 10-Oktober-2009 kl. 20:26 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
filmtosse
Bruger Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 20:59 |
Ved ikke hvad dit prislege er men jeg ville helt sikkert gå efter denne Cowon
Har selv deres Iaudio7 og den spiller rigtig godt
S9 var desværre ikke på markedet da jeg købte ellers havde helt sikkert købt den
Link til hjemmeside http://www.cowonglobal.com/
|
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
LaBman
Ny bruger Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 22:44 |
Jeg kan også anbefale Cowons S9. Den har en fantastisk god lydkvalitet, så med den og nogle fornuftige lyttebøffer, er du klædt godt på til FLAC. Forøvrigt har den seneste firmware 2.41 også gapless playback af både OGG og MP3, så Cowon S9 rocks.
Her er et link til et godt forum vedr. Cowon S9 Link |
|
cgerner
Ny bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 00:07 |
Tak for forslagene. Jeg så på det forum at rigtig mange bruger en Fiio E5 forstærker til deres Cowon S9. Ved I hvor man kan købe sådan en herhjemme? For jeg har en ekstra Denon cd-afspiller stående som ikke har variabel lydudgang på hovedtelefonstikket (hvilket virker helt åndsvagt i min verden...) og så kan jeg få glæde af den oven i.
|
|
Henrik_s
Guld medlem Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 00:44 |
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18350
Den er så bette så den lige ryger igenmen tolden.... Har fået leveret 2 gange og været heldig.. |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |