recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE40M87 og digital tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE40M87 og digital tv?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lunde Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2006
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE40M87 og digital tv?
    Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 18:01
Hej
Jeg har ikke en dyt forstand på det her digital tv, og hvad jeg har mulighed for med min nuværende tv: Samsung LE40M87 (specs og produktblad).

Hvad jeg kan læse ud fra specs og produktblad, så er det en DVB-T tuner, der sidder i mit TV, er det rigtigt?

Og hvad skal jeg så gøre for at få noget digital TV?
Jeg har Stofa TV lige nu...

Redigeret af lunde - 10-Oktober-2009 kl. 18:02
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 19:17
du skal have en dvb-c modtager
Til top
vaering Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-April-2008
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 15:39
Ja en dvb-c tuner, eks deres zaptor løsning.
Selv sidder jeg med samme tv, og venter på at de kommer med en boks der ikke kræver internet, nu da de er på vej med "frit" digitalt tv...
Samsung UE46-C8705, NAD 748, Monitor Audio RS.
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af vaering vaering skrev:

... og venter på at de kommer med en boks der ikke kræver internet, nu da de er på vej med "frit" digitalt tv...

Vil det sige at du har haft så store problemer med Zaptor, at du vælger at vente på den nye ZaptorUltraLight(tm) de siges at komme med,
på trods af at den næppe giver mulighed for start-forfra eller mulighed for et leje film eller de nye ting der der kommer i næste store
software opdatering til Zaptor? Eller det det på grund af besparelsen? (hvor meget er det egentlig?)

PS: Det er vel ikke fordi du tror du skal betale for Zaptors "internet" forbindelse, eller fordi du tror den har nogen indvirkning på
din nuværende internet forbindelse?
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2009 kl. 18:17
Jeg har ikke noget umiddelbart behov for de "smarte" features, og nej jeg er godt klar over man ikke skal betale for linien, men gider ikke rigtigt et ekstra modem +ledning/endnu et wlan.
Derudover er jeg simpelthen ikke overbevist over, at zaptor boksen nogensinde bliver perfekt "nok" til jeg vil bruge den. Her tænker jeg primært stabilitet og hastighed.

(Beklager der lige blev skrevet med en forkert bruger tidligere, folk burde huske at logge ud, når de bruger ens computer)
Pris har ikke umiddelbart nogen betydning.

/Bjarke
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu