|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lunde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2006 Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 18:01 |
Hej
Jeg har ikke en dyt forstand på det her digital tv, og hvad jeg har mulighed for med min nuværende tv: Samsung LE40M87 (specs og produktblad). Hvad jeg kan læse ud fra specs og produktblad, så er det en DVB-T tuner, der sidder i mit TV, er det rigtigt? Og hvad skal jeg så gøre for at få noget digital TV? Jeg har Stofa TV lige nu... Redigeret af lunde - 10-Oktober-2009 kl. 18:02 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
du skal have en dvb-c modtager
|
|
![]() |
|
vaering ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Ja en dvb-c tuner, eks deres zaptor løsning.
Selv sidder jeg med samme tv, og venter på at de kommer med en boks der ikke kræver internet, nu da de er på vej med "frit" digitalt tv... |
|
Samsung UE46-C8705, NAD 748, Monitor Audio RS.
|
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
Vil det sige at du har haft så store problemer med Zaptor, at du vælger at vente på den nye ZaptorUltraLight(tm) de siges at komme med, på trods af at den næppe giver mulighed for start-forfra eller mulighed for et leje film eller de nye ting der der kommer i næste store software opdatering til Zaptor? Eller det det på grund af besparelsen? (hvor meget er det egentlig?) PS: Det er vel ikke fordi du tror du skal betale for Zaptors "internet" forbindelse, eller fordi du tror den har nogen indvirkning på din nuværende internet forbindelse? |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Jeg har ikke noget umiddelbart behov for de "smarte" features, og nej jeg er godt klar over man ikke skal betale for linien, men gider ikke rigtigt et ekstra modem +ledning/endnu et wlan.
Derudover er jeg simpelthen ikke overbevist over, at zaptor boksen nogensinde bliver perfekt "nok" til jeg vil bruge den. Her tænker jeg primært stabilitet og hastighed. (Beklager der lige blev skrevet med en forkert bruger tidligere, folk burde huske at logge ud, når de bruger ens computer) Pris har ikke umiddelbart nogen betydning. |
|
/Bjarke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |