|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 21:49 |
Andre der har mistet Tv2 og Dr Update på deres Panasonic tv ?
Jeg har prøvet at ændre netværks id fra 101 til 150, og lavet en ny fuld søgning. Men Tv2 dukker ikke op. Jeg faldt over denne tråd på flatpanels, så jeg er ikke den eneste med problemet: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=12533 (nederst) Nogen der ved hvad der sker ? Redigeret af Boost - 10-Oktober-2009 kl. 21:51 |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Måske relateret til følgende problem? TV 2 L(orry) forsvundet på YouSee? Det ser ud til at jeg har mistet DR Update på en kanal, men i går fik jeg en ny DR Update på en anden kanal. Kanaler der forsvinder kan også skyldes et for dårligt signal, eventuelt p.g.a. udefrakommende støj på samme frekvens. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Fra den linkede tråd på FlatpanelsDK:
Det er det samme sludder man ofte får fra support (ikke kun YouSee) - at skyde skylden på et andet firma. Redigeret af DrageMester - 10-Oktober-2009 kl. 22:10 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
![]() |
Jeg bor også i Høje Taastrup, så det kunne se ud som om det er samme problem.
Min yousee boks som kører netværksid 101 kan dog stadig vise Tv2. |
|
![]() |
|
![]() |
Ifølge min fortolkning af denne kabel net nummer liste, så burde 150 være det officielle nummer i det meste af Hovedstadsområdet inkl. Høje-Taastrup. Det er hvad jeg har kørt med siden juli. |
|
|
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
tror ikke det er Panasonic som er skyld i det
![]() |
|
![]() |
|
Henning B ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Nope,det er ikke kun panasonic... Jeg har Samsung 50" plasma og der var der samme problem,men det er kommet tilbage nu. Yousee´s hotline er som altid nytteløse...... Og det her er i Randers |
|
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
|
|
![]() |
|
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Jeg mangler også TV2 og DR Update på mit 42X10. Har skiftet fra ID 200 til 150, og nu er de væk! (Jeg bor i Helsingør) - Men de kommer igen af sig selv? Redigeret af StockBroker - 10-Oktober-2009 kl. 23:48 |
|
Venlig Hilsen
JR |
|
![]() |
|
agsi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Mit panasonic v10 mangler desværre også tv2 og update leveret af yousee via kabel net 510 (Sønderjylland). Håber på en snarlig løsning. |
|
![]() |
|
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
tv2 lorry er nu tilbage som normalt inkl navn og epg her i roskilde
|
|
![]() |
|
Flemming J ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Agsi og Stockbroker, virker det hos jer, har I TV2 og Update nu ? Jeg kontaktede YouSee hotline her i formiddags, det første hun spurgte om var, om jeg havde et Panasonic TV ..... i så fald var det ikke YouSee's skyld, men Panasonics .... så foreslog hun iøvrigt at køre en systemgendannelse/master reset. Jeg fik så også nummeret på Pana support, 43 20 08 00, da jeg ikke lige helt godtog hendes forklaring. Nå, Panasonic manden (engelsktalende support -så er man advaret) foreslog noget disable af auto update, samt en fornyet kanalsøgning. Kanalsøgning har jeg jo prøvet nogle gange, det giver jo ligesom ikke noget
|
|
Flemming Jepsen Silkeborg Panasonic G10
|
|
![]() |
|
StockBroker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
TV2 og DRUpdate er tilbage på mit Pana TV.
Jeg kan se, at kanalerne har skiftet plads, så fejlen har med 99,99% garanti ligget hos Yousee. Jeg lavede bare en "Opdatering af kanalliste" ikke en ny "autoinstallering", og så vupti! Kanalerne ligger til sidst lige inden radiokanalerne. Håber det virker for dig ligeledes. |
|
Venlig Hilsen
JR |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |