|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 13:34 |
|
Så lige denne test af Samsung på Flatpanels: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1255341088 Den får top anbefaling! Let the flame war begin!! |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Godt at se de har fået næsten løst problemet med slør, som afholdte B7000 for at få Top Anbefaling. Hvis man ønsker et LCD tv, er det helt sikkert et af de mest kompetente på markedet. Det får dog ikke mig til at købe det. ![]() Redigeret af mkirkelund - 12-Oktober-2009 kl. 15:40 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det fik et b&o også, men om jeg vil købe et nej tak. |
||
![]() |
||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
Den lyder godt nok ikke dårlig, men da jeg selv har 7 serien og ikke har problemer med slør er der nok ik meget at hente, men evt. ved køb af større kunne den være spændende, lcd ftw.
![]() |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Jeg så den igår på Odense-messen, og var temmeligt skuffet. Hvilket understreger at man ikke kan bruge messer og butikker til en dyt når man vurderer fladskærme. Flatpanels og Recorderes anmeldelser er desværre langt hen af vejen en meget bedre facitliste - end at se fladskærmene "in real life" Messetilbuddet på 13k for et 50" Samsung 855( - i mine øjne mere dybde,bedre shadowdetails og mere farverigtig) gør det til gengæld ubegribeligt for mig, at folk overhovedet kigger efter 8050 . . |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det der er ubegribeligt, er dem der ikke fatter, at der er ret mange menesker som ikke vil have plasma. Plasma er ikke det eneste i livet. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Kan kun give dig ret i at vi er nogle som ikke fatter at teknologien får 1.prioritet . Men 8050 er et LCD TV i den rigtige retning, - men altså billedmæssigt ikke helt på højde m 855. |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det har du helt ret i problemet opstod når flere har skrevet om den slå en v10 eller pioneer. på andre site netop fordi den har fået en topanbefaling. Men de fleste som ikke vil have plasma, har heller ikke en 50-60 tommer skærm. Men mærkelig kommentar, når netop lennon faktisk har overvejet en lcd skærm. samt Rasmus selv skriver deres plasma 855 slå en samsung edge-led. selvom han giver den en topanbefaling. det er bare det lennon kan se med egne øjne. derfor kan man vel udmærket være tilfreds med 8050 model Redigeret af xcardman - 13-Oktober-2009 kl. 09:40 |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Hvorfor gøre det til et spørgsmål om ikke at ville have Plasma? Kan teknologien bag ikke være underordnet, eller er det bare rent princip? I min verden handler det om hvor jeg får mest for pengene (en afvejning af billedkvalitet, brugervenlighed, design etc.) . Så er jeg da fuldstændig ligeglad med hvad der er "inde i kassen" Har lige købt et Pana plasma (så denne gang "vandt" plasmaen), men hvis jeg synes LCD har en bedre "pakke" til prisen næste gang bliver det uden tvivl vinderen. Redigeret af thor-thor - 13-Oktober-2009 kl. 09:47 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja netop teknologi er ligemeget.
hvis en lcd/led kan give mig et bedre billede end min nuværende plasma. hvorfor skulle jeg så købe et plasma. den model er bare ikke kommet endnu. faktisk meget simpelt. at andre vægter flere ting end billede er fint nok, og de kan udmærket køber en led model. det handler ikke om et tv er dårligt længere, men hvilket billede den viser. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |