|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 23:24 |
|
Jeg kan se at Fona og Elgiganten sælger Gladiator 2 disc på bluray.
Men jeg har hørt noget om at Gladiator udgivelse fra USA saphire edition skulle være noget skrammel. Er det den samme udgave vi har fået her i dk mht billedekvalitet ? |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
Der er en længere tråd her.
Som jeg husker det, er det samme udgave, da det ikke giver nogen mening at lave to udgaver. Vi må bare håbe, at selskabet gør det bedre i næste ombæring. I øvrigt ser nogle det ikke som det store problem, at der bl.a. mangler nogle pile med videre i begyndelsen af filmen, ligesom der er problemer med flere andre ting fordi der er valgt et dårligt transfer, men læs selv tråden. For mit eget vedkommende venter jeg, til arbejdet er gjort færdigt. Blu Ray skulle gerne være bedre end dvd! ![]() Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 10-Oktober-2009 kl. 23:43 |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Gladiator er fyldt med DNR og EE, noget det ikke høre hjemme på Blu-ray
og slet, slet ikke fra en lukus serie som saphire edition. Man kan let få den mistanke at man mange gange bruge den samme master som til DVD, vel for at spare penge (som desværre er fyldt med DNR og EE). Redigeret af Startrek - 11-Oktober-2009 kl. 14:34 |
||
![]() |
||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
Billedet er rigtig sørgeligt, i en hvis forstand. Der ligger en extended udgave på som faktisk er ret fed, der er 20 min ekstra scener på. De scener som ikke er på "biograf udgaven" er der mega godt billede på. Men resten af filmen som (ligesom på dvd udgaven) er billedet noget sørgeligt.
Desuden er der RIGTIG fedt DTS HD master lydspor. Dengang DVD udgaven kom var det jo også et af de klart bedste DTS lydspor. HD-lyden er bare så meget federe, fantastisk opløst filmmusik! |
||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
Men når alle skriver det er sørgeligt er det fordi der er brugt for meget dnr og EE. Men står billede stadig meget skarpere end dvdudgaven. De har den jo til 130kr i elgiganten i den her uge.
|
||
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Ikke i Herlev i hvert fald.. der blev den revet væk. Men de har sku aldrig noget i Herlev. De har meget lidt af alt, men det kan reserveres til samme pris |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
Okay men laver da bare en netbestilling har de ikke fri fragt pt ;)
|
||
Samsung 65HU7505
||
![]() |
||
![]() |
|
ehh så er den self ikke på deres hjemmeside, typisk:(
|
||
Samsung 65HU7505
||
![]() |
||
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
billedet står ikke meget skarper end dvd udgaven
![]() |
||
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
||
![]() |
||
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Online Point: 633 |
![]() |
|
ifølge deres kundeservice er der ingen EG der har modtaget nogen, de skulle gerne få dem senere på ugen... mente de... |
||
![]() |
||
![]() |
|
hmm gør den ikke det, så ved jeg ikke helt om jeg gider investere i den. havde da i det mindste håbet på den stod noget skarpere ;)
|
||
Samsung 65HU7505
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Jeg ville god nok springe denne udgivelse over, indtil at der komme en ny udgaven, man købe den ikke for bilde skyld men få lyden skyld.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |