recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp hjælp - billede på min projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp hjælp - billede på min projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hoffer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: hjælp hjælp - billede på min projektor
    Sendt: 10-Oktober-2009 kl. 00:19

hjælp hjælp, jeg har købt en ps3 slim for at slå 2 fluer med et smæk. spille spil samt se blu-ray film på min sanyo plv-z2000 projektor. den er sluttet til min projekror med hdmi kabel igennem min pioneer vsx-ax4avi. når jeg spiller spil er der ikke noget problem -kanon billede men så her til aften skulle den af med sin jonfru og så fik jeg en kold tyrker- lige som filmen skulle starte så kom der intet billede på skærmen men hvis jeg kørte udenom min forstærker så virkede det men selfølgelig uden lyd så der må være en indstilling som er forkert på min forstærker eller nogen forslag. det er virkelig nederen når man lige havde glædet sig sådan. håber meget på hjælp - eller hvis nogen ved hvem man kan betale for at indstille det sådan at det virker.

mvh

preben

mvh
hoffer
Til top
betho Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 318
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 20:56
Det lyder som om du ikke har defineret at hvilken HDMI port du bruger. :o) Hvilken forstærker har du?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 21:53
kan det være fordi den outputter TrueHD og hans forstærker ikke understøtter formatet? når der nu var lyd på spillet.

så du skal ind og kører alm DTS
Til top
Dr. Thor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2008
Point: 85
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 09:10

Virker det hvis du afspiller en almindelig DVD fra din PS3?

Hvis problemet kun er ved Blu-ray, har du undersøgt om din receiver undertøtter vidersendelse af HDCP op til projektoren?

Og lyden skal i hvertfald være PCM out fra PS3.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu