|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TheCelt ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 28-Januar-2006 kl. 08:07 |
Endnu et godt tilbud jeg har fået. Det her er et helt nyt samsung 42" HD V4 XGA til ca. 13.000. Er det er godt køb? Opløsning på 1024x768 Xga Lige lidt specs: |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej TheCelt Hvad hedder modellen ? /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
TheCelt ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Du kan se den på nedenstående link: http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=22951216&Listing Type=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=22512 Vil gerne høre om dette er noget værd eller det er et billigt salgstrick. Har lidt svært ved at gennemskue det.... Tjek evt. også denne: http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=22998811&Listing Type=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=22512 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej TheCelt Nr. 2 er en demo-model (brugt) Nr. 1 ved jeg ikke rigtigt med, men der er lidt mere om den her. Men generelt med sådanne ting: Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det nok også. Når man søger på Google på det angivne modelnummer, så får man ikke flere tusinde hits som normalt - men blot 3 (ovennævnte link, QXL samt en som forsøger at sælge det igen) (google søgning) Jeg ville ikke røre sådan en handel med en ildtang. Det er umuligt at vide hvad man får - hvis man får det. /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Okay. :-) Tak. Så må jeg hellere holde mig væk
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |