|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
hypersnap ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 15-Oktober-2009 kl. 13:09 |
Jeg har lige fået råd til at købe mig en erstatning til mit gamle samsung tv, og har nu set mig varm på et W5500 som jeg har læst en del om herinde. Jeg har 7000kr at løbe med, og ville sådan set høre om der var andre LCD skærme som kunne være lige så gode eller bedre til den pris? Samtidig vil jeg gerne høre jeres mening om hvor det er bedst at købe det (service og garanti). Elgiganten har det til 6.800 i runde tal, og på Hifipriser kan jeg få det til 6.700 i runde tal. Men hvad er mest fornuftigt, eventuelt hvilken forhandler af dem på nettet der er sikrest mm? På forhand tak |
|
![]() |
|
Mickael Gram ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
6999.- i sony center
![]() |
|
Mickael Gram-Nielsen
|
|
![]() |
|
hypersnap ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
jamen hvor er det nærmeste? Jeg bor på Lolland, så der er lidt langt hvis det inde i KBH området :( Nogle andre der har nogen mening omkring tv'et, er det det bedste køb? |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Jeg vil mene at det tv du har i tankerne er et det bedste lcd tv i den prisklasse. Det har rigtig mange muligheder, og har samtidig en god billedkvalitet.
Ligger der evt ikke en Føtex på lolland, de kører den ind imellem til 6999,- Sony center er også et rigtig godt bud! - Skal lige tilføje at jeg nok selv havde handlet alle andre steder end elgiganten. Det kan godt være at de er billige, men det går også udover servicen. Det er ihvertfald hvad jeg har oplevet i de butikker jeg har været, samt kunne læse rundt omkring. |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
I mine øjne er det nævnte Sony det bedste LCD du kan få. Vælg om muligt helst fra en autoriseret forhandler Held og lykke med købet |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Engelbjerg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hvordan er det i forhold til et SAMSUNG LE40B655T2W ???
|
|
![]() |
|
peau ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
mvh peter a |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Nogenlunde det samme. Forresten kan du finde en liste over butikkerne inde på sonycenter.dk Jeg har selv lige købt Tv'et i 32", og kan skrive under på, at det er et ganske fint Tv. |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Forskellen i pris på de to modeller er ganske betydelig; priser i f.eks. Sony Center i øjeblikket er: Sony KDL-40W5500: 6.999,- (listepris 7.999,-) Sony KDL-40Z5500: 10.999,- (listepris 17.999,-) |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
![]() |
Samsung er udelukket fra min side, er så træt af hele menu systemet på mit. Samt dårlig remote og andre småting. Er Z5500 en hel anden verden? Jeg har kun fået mig læst til at det har 200hz ved siden af de hundrede, men at man ikke kan se forskellen på 40"? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
ved ikke om det er en anden verden. Men en z5500 har et andet panel end w5500. de 200hz skal slås fra |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, tak for svar xcardman.. Men hvad fa**en skal man købe et med 200hz hvis det alligevel ikke skal være slået til?... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |