|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lokkedue ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 07:18 |
Hej
Har søgt lidt på forummet, men kan ikke lige finde svaret på mit spørgsmål. Jeg har købt sådan en boxertv boks til min søster, da hun ikke har andre muligheder her fra 1/11. Problemmet er at hun bor i en kælder og der er i forvejen utroligt dårligt signal dernede. Hun har så fået lov af udlejeren til at hænge en lille udendørsantenne op, men jeg aner ikke hvad det skal være for en. har søgt lidt på nettet og fundet ufo120 Er det et fornuftigt valg? Og kan den sagem box der fulgte med godt levere 5 eller 24volt til den? Forslag til andre antenner er også velkomne, da jeg ikke aner hvad jeg skal købe :) Redigeret af lokkedue - 16-Oktober-2009 kl. 07:21 |
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Hej jeg har købt en Strong ANT15 DVB-T udendørs antenne, den er jeg meget tilfreds med, du skal bare huske på at placering af
antennen er meget vigtig, du skal finde et sted du har et godt signal, vend den mod den nærmest sendemast i området, find ud af om den skal vendes vertikal eller horisontalt. Lige et link til antennen. http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=1550094 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |