|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 14:35 |
Hej allesammen
Jeg står og vil invistere lidt penge i en NAS og da mit budget ikke er særlig stort har jeg tænkt på dette mobo Gigabyte GA-GC330UD da jeg ikke har overdrevet meget forstand på hvordan streaming virker ville jeg gerne have lidt "expert" hjælp. Den skal bruges til at streame HD film, musik osv. og det er lige præcis HD film jeg er bange for den ikke kan klare? NAS'en bliver direkte forbundet til min PS3 Men hvor meget skal NAS'en egentlig lave? er det ikke PS3'en der behandler alt data? håber der er nogen der kan hjælpe :) Mvh Casper |
|
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
|
Lolianzo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
er recordere gået i seng allerede? anyone?
|
|
Panasonic TH-42PX70
Denon AVR-2309 XTZ 99 W12.16 XTZ 89 Front/Center/Sateliter Popcorn Hour C-200 Qnap TS-219p/2tb |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Det burde vel ikke være noget problem og streame fra den, altså det er vel kun netværksforbindelsen den bruger.. skal den forbindes med ledning eller trådløst?
|
|
![]() |
|
![]() |
Skal kobles til med ledning da trådløs streaming ikke fungere særlig godt til ps3
|
|
Panasonic TH-42PX70
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |