|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2009 kl. 18:31 |
|
Hvad er forskellen mellem de to modeller ?
B655 er en nordisk model og prismæssigt er der en forskel på knap 2000 kr og begge modeller har DVB-T med mpeg 4 men kan der f.eks. være problemer med undertekster på B650 ? Er der andre ting som jeg skal være opmærksom på? På forhånd tak. |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Normalt er der ikke teknisk forskel på en EU og DK model, men udover det, er der typisk ikke er dansk menu på EU modellen. Dertil heller ikke garanti fra Samsung DK. Så vælg din forhandler med omhu, i disse krisetider kan en forhandler hurtig gå konkurs og du står uden garanti. Jeg har selv lige købt en Samsung 50B850, som er en EU model, men jeg har også købt en 4 års forsikring, så jeg er sikkeret selvom forhandleren, skulle gå konkurs. Samlet har jeg stadige sparet i forhold til den danske udgave og fået 4 års forsikring oveni hatten. |
||
![]() |
||
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
|
Okay - tak. Virker umdertekster som de skal ? Hvad måtte du slippe for den og evt. hvor ? Hvordan er den i forhold til PZ85 ?
|
||
![]() |
||
Achim Muma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
på min Samsung ue32b6000 (købt i Tyskland) er der dansk menu. Det er jo i sidste ende ikke forhandleren som har garantiforpligtelsen, men Samsung. Så selvom forhandleren går konkurs har man stadig sin garanti. Selvom du køber 4 års forsikring kan dit forsikringsselskab også godt gå konkurs og så er jeg ret sikker på at de 4 års forsikring er tabt... Blot Info inden du siger at garantien er tabt hvis forhandleren lukker. |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Ja, og hvis jorden går under, så er der heller ingen der gider kigge på min skærm, sådan kan man blive ved Det er rigtig, at man godt kan ændre en EU model til dansk, hvis man går ind i service menu'en og retter det. Med hensyn til garantiforpligtelsen, ja hvis du selv køber i tyskland, så er det der man skal rette henvelelse til hvis det skal til rep. Hvis den derimod er købt i DK og er en EU model (tyskland) og forhandleren går konkurs, ja så hænger du selv på den, fordi hverken Samsung DK el. Samsung DE vil røre den. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den har kostede mig 11.975,- hos jaman.dk dertil en 4 års forsikring til 995,- Jeg har desværre ikke fået sat den op endnu og ikke før søndag formiddag, har jeg tid. Så lige nu står den bare og venter - tro mig det er svært bare, at gå og kigge på papkassen. Men jeg skal nok vende tilbage, når den er kommet på plads. |
||
![]() |
||
![]() |
|
tillykket med købet glæder mig til at høre din reaktion.
![]() |
||
![]() |
||
Achim Muma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Er ret sikker på at jeg har læst at Samsung DK vil godtage en
EUmodel til rep. Mener det er noget med at man så bare selv skal sende den til værkstedet og ikke får den afhentet. + der er noget med at man ikke er lige så godt dækket ved evt. Pixel fejl. Så er du (kskruger) 100% sikker på hvad du siger? Redigeret af Achim Muma - 17-Oktober-2009 kl. 12:40 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Jamen tillykke med det. Så må jeg snart købe noget af dig igen |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Samsung skriver: Hvad sker der, hvis jeg har købt mit produkt i udlandet? SAMSUNG Electronics Nordic AB yder en begrænset garanti på produkter, der er købt i udlandet, hvis der medfølger et blåt "Original Warranty Card", udfærdiget af SAMSUNG Electronics. På forsiden skal der stå "SAMSUNG European bloc warranty", og navnene på de nordiske lande skal fremgå. Vær opmærksom på, at denne garanti er begrænset http://www.samsung.com/dk/support/servicePolicyWarrantyMain. html#need De forhandler jeg har snakket med, sender typisk deres reparation til tyskland, hvis skærmen er købt der, andre har en aftale med et dansk værksted, hvor forhandleren selv betaler for det. Samsung og Panasonic løber fra europæisk garanti: http://www.comon.dk/nyheder/Samsung-og-Panasonic-loeber-fra- europaeisk-garanti-1.140633.html Redigeret af kskruger - 17-Oktober-2009 kl. 17:06 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo tak for det. Jeg har en Girls aloud koncert på blu-ray tilsalg, så du skal være velkommen Redigeret af kskruger - 17-Oktober-2009 kl. 17:10 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Jo tak for det. Jeg har en Girls aloud koncert på blu-ray tilsalg, så du skal være velkommen [/QUOTE] Er det denne BD? http://www.moviezoo.dk/blu-ray-film/Girls-Aloud-Tangled-up-l ive-from-the-02-bluray_ENS0602517827424 Jeg kender dem ikke, men fuck, de er da ikke grimme de tøser. Hvad koster den evt? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |