|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 17:10 |
har nu i snart 2 år kørt med en samsung lcd m87 som jeg har været godt tilfreds med men vil gerne have en 50 tommer skærm. den skal helst være nede i en billig prisklasse men omvendt skal det dog heller ikke være noget lort så hvad synes i om LG 50PS8000 til lige knap 6500 kr. ? er det ikke et bedre valg end panasonic G10 som jo eftersigende ikke skulle kunne vise 24p korrekt eller sådan noget? evt. en anden god skærm i kan foreslå og nej ikke pioneer langt over mit budget ps. helder meget til denne LG skærm men vil bare lige høre hvad alle i kloge mennesker har at tilføje |
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Problemet med G10 er løst ved en softwareopdatering fra Panasonic, så det skal ikke være det, som får dig til at fravælge modellen. På flatpanel.dk er der test af begge skærme, så kan du vurdere. Ellers er der flere medlemmer, der sikkert kan bidrage med egne brugererfaringer. Jeg kender ikke selv de omtalte modeller.
|
|
![]() |
|
Shooter DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
ja har læst anmelserne men synes at når de vurdere skærmene er det ud fra alt for professinelt syns vinkel for mange vil jo sige at min nuværende lcd samsung m87 er et lorte tv men jeg er godt tilfreds men vil gerne have et større tv og derfor søger jeg ikke en anmeldse men bruger erfaringer hehe men tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Jo det er da et godt bud , helt utroligt at man kan få et 50" til de penge. Panasonic G10 har ikke problemer mere med visning af 24p , efter en software opdatering...Ifgl Flatpanels er dette tv ikke så godt som panasonic , men det er jo også lidt billigere , så hvis du ikke vil/kan ofre mere er det vel bare at springe til...jeg ved ikke om du har læst testen , ellers se her http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1248420881 MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
foreksempel kan min nuværende skærm ikke vise 24p men jeg ser ingen hak i billedet når jeg ser blu-ray film og det vil en anmelder jo sige at han sagtens kan så mine øjne er sikkert bare ikke gode nok til at jeg behøver pioneer for at synes det er et godt billed
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ja kan se G10 har en mer pris på næsten 4500 kr. altså ialtnæsten 11000 kr. og det synes jeg sku er en høj mer pris så vil du/i tro at det er så meget bedre til at retfærdiggøre den mer pris og nej har ikke brug for diverse ekstra tunere, og som sagt så er jeg godt tilfreds med billedet kvaliteten på min lcd samsung som er 2 år gammel så jeg er nok ikke så kræsen hehe
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Det er svært at vurdere om det ene tv er 4000kr mere værd ift et andet , og der er nok ikke ret mange som har prøvet begge tv hjemme. Så det gælder om at fex finde en anmelder man har tiltro til , og der mener jeg absolut at Rasmus Larsen fra flatpanels kan anbefales , så du må prøve at læse begge anmeldelser igennem og så tage ud at kigge på dem. LG lider af en del mere retention ift panasonic , så det kunne også være et issue.... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Stroyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
![]() |
Shooter DK: Jeg står i akurrat samme situation, og nægter at give op imod 15 - 30 tkr for et fjernsyn. Jeg har siddet og kigget på en Pio 5090H samt 60" med samme film på (blu-ray) hvor der samtidig var sat nogle andre (kan ikke huske mærkerne men den ene var en LED) bevars, Pio havde da et flot billed, var meget skuffet over LED(LCD), men de andre Plasma skærme der også var så fanmer også godt ud. Jeg synes _IKKE_ at merprisen kan retfærdiggøre Pio's Plasma skærme i mit hoved. Slet ikke. Jow...det var pænt, jo det så pisse godt ud, men ikke så meget bedre at jeg vil smide så meget ekstra efter et. Jeg bestiller en LG 50PS8000 på torsdag - Det skal nok være "godt nok". Jeg er heller ikke så krævende og til den pris _KAN_ det fanmer ikke gå helt galt. /mvh Redigeret af Stroyer - 18-Oktober-2009 kl. 17:47 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Som altid kommer det an på sine krav til billedekvalitet.
jeg kunne ikke leve med en pan g10 eller v10 i forhold til min pio 500M. har haft en px80 før og viser vel nogenlunde lige så dårlig sort og shadow detail som en ps8000. Men til prisen er en ps8000 et super køb. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Retention ! - er altså et issue som i bør være opmærksom på . Her er Panasonic og Pioneer nærmest resistent, mens både LG of Samsung stadig har lidt problemer. |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
PlasmaOskar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
hej shooter Hvor er det at du kan købe en LG 50PS8000 til knap 6500 kr ? Overvejer selv en PS50B650 til knap 9500 kr men kan LG fås til de penge så mener jeg bestemt at den skal overvejes.
|
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Skrev du ikke for 3 dage siden, at retention er ikke-eksisterende på nyere plasma-tv? Jvf. denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=68106& KW=PhDream&TPN=2 Ved du overhovedet hvad du snakker om? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |