|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pica10 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2009 kl. 17:25 |
Kære alle, Er der mon nogen her som kan hjælpe mig? Min Squezzebox duet finder ikke alle mine musikfiler. Alle mine musikfiler ligger samlet på ét drev, i én mappe og er en blanding af mp3 og wma. Jeg har altid brugt Windows Media Player, som bibliotek. Når jeg beder Squeezebox scanne for filer (inkl. mp3 og wma) i min mappe, finder den kun godt 7000 af de ca 20.000 som findes - og som alle er læst ind i Windows Media Player. Umiddelbart vil jeg tro, at alle filer hentet med yousee Play ikke er scannet/fundet af Squeezebox. De har typisk formatet, som eksemplet her: yousee_play_The_Storm_Black_Luck_10_Death__Dust.wma Er der nogen der ved, hvad jeg gør ved det? Jeg synes heller ikke web-interfacet for fjerkontrollen er særlig god, men ville hellere anvende Windows Media Player som søgebibliotek. Kan man det? På forhånd tak for hjælpen. Pica10 Redigeret af pica10 - 18-Oktober-2009 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Squeezebox afspillere kan ikke afspille musik fra yousee-play. De har DRM i sig og det understøtter Squeezebox ikke.
Og nej du kan ikke bruge WMP som søgemaskine. Beklager. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
pica10 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2009 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej Kurt, Tak for svar. Men det er jeg da ked af at høre; stort set hele min musiksamling er DRM-beskyttet. Jeg synes hverken det fremgår af specifikationer eller anmeldelser, at Squeezebox afspillere ikke kan håndtere DRM; det er jo ikke bare brugt af TDC men af mange streaming og abonnement-modeller. Der er slet ikke nogen løsning på det problem? |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Ikke med mindre du fjerner DRM fra filerne, men det ulovligt.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Det ved jeg slet ikke hvordan man gør. Forstår ikke hvordan Logitech kan sælge et produkt, der ikke kan anvendes af rigtig mange brugere - og uden at gøre opmærksom på denne ret vigtige begrænsning. Der har jeg lige spildt en masse penge. Men det er jo ikke din skyld - don't shoot the messenger. Tak for svar. |
|
![]() |
|
![]() |
Tja det kan du have ret i. På den anden side så står der jo heller ikke at den gør det
![]() Men der findes ikke rigtig nogen netværksafspillere som understøtter DRM. Sonos kan kun understøtte det hvis man streamer lyden fra WMP til sonos enhederne. Ikke en speciel elegant løsning. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
miffe2507 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
|
|
Panasonic PZ85
Panasonic BDP60 Yamaha rxv663 Dynaudio Focus 140 QED HDMI- og højtalerkabler |
|
![]() |
|
![]() |
Det fungerer på denne måde http://https://sonos.custhelp.com/cgi-bin/sonos.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=554&p_created=1165438331&p_sid=eYmcOPKj&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD0yMDYsMjA2JnBfcHJvZHM9JnBfY2F0cz0mcF9wdj0mcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9Mg**&p_li=&p_topview=1
Men det er ikke særlig elegant. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |