|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ogodt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2009 kl. 12:18 |
hej, jeg købte denne i går men får dette billede når jeg sætter den i: Jeg har søgt nettet tyndt og kan se at andre har det samme problem, det kunne tyde lidt på at det er pga. FOX's kopi-beskyttelse, Pioneer har blandt andet en update til det Link, men ikke LG, jeg har et LG GGC-H20L drev i en htpc og bruger PowerDVD 9 til at afspille med. Jeg har kontaktet LG men ikke fået et svar fra dem endnu, erder andre der har haft dette problem og måske kender en løsning Hilsen, Ole |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Kan det ikke være PowerDVD som du skal have opgraderet? |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Normalt så plejer PowerDVD da selv at komme og fortælle at den skal bruge en opdatering for at afspille en film. Lyder underligt.
|
|
![]() |
|
ogodt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
PowerDVD er fuldt opdateret, men jeg tror da også at det er PowerDVD det er galt med, lige nu giver jeg LG et par dage og svare i, så må jeg tage den derfra. |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
I mellemtiden kan du jo rippe den til disk (.iso) med fx AnyDVD HD og så afspille .iso'en direkte i MPC-HC.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |